Trzask zamykanych okiennic.

91. Data: 2012-04-15 19:14:05

Temat: Re: Trzask zamykanych okiennic.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

news:jmf1ge$g7g$1@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2012-04-15 16:24, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> I to jasno wskazuje na jakiekolwiek sentymenty?
> Odpowiedziałam jedynie, co mnie "wiąże".

No to musi Ci być wyjątkowo niekomfortowo- często przyjeżdżać do miasta,
którego nie lubisz. I to miasta, którego urokowi tak skutecznie poddali się
Twoi rodzice

serdecznie pozdrawiam

Chiron

92. Data: 2012-04-16 08:34:24

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-15 19:45, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-04-15 16:24, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:

> I to jasno wskazuje na jakiekolwiek sentymenty?
> Odpowiedziałam jedynie, co mnie "wiąże".

Jakbyś się czasem wyrażała jaśniej, to by nie zaszkodziło :)
Imo zabrzmiało to JEDNOZNACZNIE jako potwierdzenie
tezy Chirona.

93. Data: 2012-04-16 08:39:43

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-15 16:29, Chiron pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> To po cholerę do mnie piszesz?

Liczę na przebudzenie :)
Cały czas mam cichą nadzieję, że folgowanie sprzecznościom jest u Ciebie
wynikiem ślepoty a nie rezygnacji :)

A tak niby na marginesie: "dlaczego syn tak szybko uciekł" ?
Mam taką tezę, że ma to związek właśnie z tym, że nie lubi
być 'izolowany', 'osaczany' przez ojca.

Co o tym sądzisz ? Bez sensu ?

94. Data: 2012-04-16 08:46:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Jakbyś się czasem wyrażała jaśniej, to by nie zaszkodziło :)

niechcemisie

qr.a

95. Data: 2012-04-16 08:47:48

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-15 15:23, Jakub A. Krzewicki pisze:
> niedziela, 15 kwietnia 2012 13:30. carbon entity 'zażółcony'
> <r...@c...pl>
> contaminated pl.sci.psychologia with the following letter:

> No nie tylko chrześcijanie tak uważają. Przypomnij sobie, co muzułmanie
> zrobili z Nalandą ;)

Ale zawsze też trzeba patrzeć, kto jest silniejszy i dyktuje warunki.
Wojny, wojenki, przepychanki, zniszczenia, ogień i miecz,
wszystko to było i jest.

Ale Hitler, póki co, był jeden. Z samiuśkiego środka
cywilizowanej Europy.

Znasz się troche na tym: znasz jakieś podobne indywidua,
które z podobną fantazją i rozmachem ujęłyby ogromne rzesze
społeczeństwa za sobą i zrobiły taką rozpierdziuchę ?
Gdzieś w Azji Pd-Wsch ?

Mi się tu nasuwa tylko Hirohito ewentualnie, do pary z Hitlerem,
ale nie bardzo.
Trudno mi znaleźć podobnych 'krwawych, holocaustowych
destabilizatorów świata' w rejonie samych Indii i Chin.
Ale nie znam się.

96. Data: 2012-04-16 08:48:48

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-15 16:03, Stalker pisze:

> To się zgadza, ale mimo wszystko daleki byłbym od tak daleko posuniętego
> uproszczenia i zrzucenia wszystkiego tylko na czynniki religijne.

Ależ cały czas mówimy o nacjonalizmach. A religie są tu akurat
spoiwami nacjonalizmów ubranymi w świętoszkowatość.

97. Data: 2012-04-16 09:55:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 10:34, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

> Jakbyś się czasem wyrażała jaśniej, to by nie zaszkodziło :)
> Imo zabrzmiało to JEDNOZNACZNIE jako potwierdzenie
> tezy Chirona.

I tak trudno Ci się z takim brzmieniem pogodzić, że aż usiłujesz Qrę
do "porządku" przywoływać recznie?
3333-)

98. Data: 2012-04-16 10:12:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 10:39, zażółcony <r...@c...pl> wrote:

> A tak niby na marginesie: "dlaczego syn tak szybko uciekł" ?
> Mam taką tezę, że ma to związek właśnie z tym, że nie lubi
> być 'izolowany', 'osaczany' przez ojca.

To, co usiłujesz kreować na ucieczkę PRZED ojcem, jest w normalnej
rodzinie naturalnym zjawiskiem zgodnym zresztą z biologią i fizjologią
- dorosły odpowiedzialny samiec pragnie i powinien opuścić gniazdo
ojca.

99. Data: 2012-04-16 13:52:28

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

j.googlegroups.com...
> [...]

rodzinie naturalnym zjawiskiem zgodnym zresztą z biologią i fizjologią
- dorosły odpowiedzialny samiec pragnie i powinien opuścić gniazdo
=====================

Inna sprawa- że mu się zaczynały zajęcia na uczelni. No a że studiuje na
Węgrzech...ale co tam, nie zabieraj Redartowi jego pomysłów na moje życie.
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

100. Data: 2012-04-16 13:58:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 15:52, "Chiron" <i...@g...com> wrote:

> Inna sprawa- że mu się zaczynały zajęcia na uczelni. No a że studiuje na
> Węgrzech...ale co tam, nie zabieraj Redartowi jego pomysłów na moje życie.

Diagnoz, diagnoz. Pożal się Boże.

--
XL bez młodych samiczek

Nnnno!
Straszna sprawa
Kupić żonę?:)
Eden
Farmaceuci sumienia: apteki bez prezerwatyw