Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.

71. Data: 2020-07-12 10:19:22

Temat: Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
zywalem-narkotyki-z-rafalem-trzaskowskim,61267.html

> jednak, przez 10 lat, gdy byl pod kluczem daly rade...

Otóż to. I teraz potrafią SAMODZIELNIE zdecydować.
Pozostaje jeszcze inna ewentualność - że oskarżyły go niesłusznie i
obudziły się wyrzuty sumienia. To pierwsze już nagminne, drugie mniej.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

72. Data: 2020-07-12 10:23:36

Temat: Re: Trzaskowski - POspolity
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:
> Broniliby jak pedofila Polańskiego.
> Fajny eksperyment Ci wyszedł - rąsia za niego, super! Klasyczny eksperyment
> laboratoryjny na żywym materiale
> ---
> Tak jaKOs samo wyszlo szydlo ;)
> Ale jaka nagonka teraz! ;P

Tylko preparować, wybarwiać, szkiełko przedmiotowe kłaść i badać.

> Im bardziej realisycznie
> siem cos diagnozuje tym
> wienkszy kwik lewizny ;)
> i jeszcze jakies pretensje
> o nazywanie spraw PO imieniu
> i proby przepytywanek. Mieli
> zapewne szKOlenia ze szczucia ;P

U Trzaskowskiego. Na tych ,,sesjach zamkniętych".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

73. Data: 2020-07-12 12:07:19

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak jaKOs samo wyszlo szydlo ;)
> Ale jaka nagonka teraz! ;P

Tylko preparować, wybarwiać, szkiełko przedmiotowe kłaść i badać.
Ja tu prowadzem innego rodzaju doswiadczenie mentalistyczne ;)
Mozna by POwiedziec ze na sobie...reszta to tylKO feedback ;P

> [...]
> i proby przepytywanek. Mieli
> zapewne szKOlenia ze szczucia ;P

U Trzaskowskiego. Na tych ,,sesjach zamkniętych".
O! To to...albo gdzie bondz na rozowych uniwerkach...

74. Data: 2020-07-12 15:27:57

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 00:20, m...@g...com pisze:
> SKOro tak twierdzisz to siem juz nie muszem ograniczac [cham-owac] ;)
> Marudzisz jak -nieprzymierzajonc- baba ;P

Parę osób wytknęło ci tu zwykłe chamstwo, więc nie usprawiedliwiaj się
jakimś wyimaginowanym lewactwem, nie projektuj w tak prostacki sposób.
Jeśli chcesz wyjść z twarzą oczywiście. A tym bardziej nie chwytaj się
kół ratunkowych podrzucanych  przez "przyjaciół" w postaci rzekomego
eksperymentu, bo wiesz, jak to jest - tonący brzytwy się chwyta.

Ewa

75. Data: 2020-07-12 15:30:27

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 04:46, Ilona pisze:

> jednak, przez 10 lat, gdy byl pod kluczem daly rade...

Raczej słabo właśnie.

Ewa

76. Data: 2020-07-12 23:05:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 10:19, XL wrote:
> [...]
> Pozostaje jeszcze inna ewentualność - że oskarżyły go niesłusznie i
> obudziły się wyrzuty sumienia. To pierwsze już nagminne, drugie mniej.

Wyobrazam sobie, ze nie zamkneli chlopa jedynie na podstawie ustnych
zeznan...

//chyba, ze siem myle...?

77. Data: 2020-07-12 23:09:12

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-12 15:30, FEniks wrote:

> Raczej słabo właśnie.
>
> Ewa,

moze, juz wkrotce dowiemy siem cos wiencej... sytuacja rozwojowa jest,
wlasnie dzieki Adrianowi.

78. Data: 2020-07-13 05:00:25

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

kół ratunkowych podrzucanych przez "przyjaciół" w postaci rzekomego
eksperymentu, bo wiesz, jak to jest - tonący brzytwy się chwyta.
O wyjsciu z twarzom myslom przede wszystkim KObietki, tak juz majom, mnie to wisi ;P
Chamstwo w innych widzom zazwyczaj chamy, szczegolnie jesli rzucajom menchem
przy byle POdraznieniu ich ego, lewactwo bardzo chcialoby POzostac w cieniu
wyimaginowanych POjenc i swoje robic z ukrycia, tak od zawsze ma ich patron,
"projektujoncy" caly swiat na swojom modlem. KOl ratunKOwych rzucanych przez
przyjaciol jak najbardziej siem POwinno chwytac zwlaszcza jesli to nie brzytwy
tylKO trzezwa ocena sytuacji, a zycie to jedne wielkie badanie co w Was siedzi ;)))
Masz jeszcze jakies proPOzycje nie do zaakceptowania? Czy POjdziesz w zaparte? ;P
Szczerze wsPOlczujem takiego nagromadzenia nietrafnosci czyli kulom babo w plot! ;)
Ostatnia fraza to zebys przypadkiem nie odpuscil[a]! Dawaj! Teraz ty na warsztat! ;P

79. Data: 2020-07-13 12:09:51

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2020 o 05:00, m...@g...com pisze:
> z twarzom myslom

> tak juz majom

> Chamstwo w innych widzom

> rzucajom menchem
> wyimaginowanych POjen

Więcej wycinać mi się nie chce. Na początku było to może i zabawne, ale
na dłuższą metę  staje się nie do zniesienia.

Ja mięchem ani innymi inwektywami nie rzucam. Naucz się pisać po polsku.
I poprawnie cytować.

Ewa

80. Data: 2020-07-13 12:11:23

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 23:09, Ilona pisze:

> moze, juz wkrotce dowiemy siem cos wiencej... sytuacja rozwojowa jest,
> wlasnie dzieki Adrianowi.

To akurat już wiemy, że sobie nie radziły, skoro miały zadłużone
mieszkanie na wiele tysięcy. Że przeżyły bez niego? To trochę za mało, z
głodu nikt w Polsce nie umiera.

Ewa

Nowy Wspanialy Swiat
Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.
Pytanie do dziadków i ojców
postep jest
Teoretyk państwa