Re: Trzeba chyba...

Data: 2011-01-05 08:24:12
Temat: Re: Trzeba chyba...
Od: "mirzan" <l...@o...pl>

> ...nasionka pomidorów w USiech zamówić. Będzie ktoś chętny na wspólne

> zamówienie? - info proszę na priv, bo tak pewno wolicie :-)

> Przypominam stronę - przejrzyjcie odmiany. Przy okazji przypominam i

> polecam zachwalane już kiedyś tutaj, przesmaczne koktajlowe Sprite o

> kształcie malutkich śliweczek.

> http://www.tomatogrowers.com/

Zostały mi jeszcze z poprzedniego zamówiewnia.W paczce było po 30 nasion,starczy
mi na 6 lat.Takich śliwkowo żarówkowych u nas dostatek,nie warto sprowadzać.
Sieję tylko po kilka nasion,a jak mam potrzebę na wiecej sadzonek z
odmiany,robię sadzonki przez ukorzenianie pędów bocznych.
Może zainteresujesz się,co się dzieje w pomidorach na sąsiednim forum,warto tam
zajrzeć.Pozdrawiam.mirzan

http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=42&t=394
86&start=364