Re: Trzeba łysych pokryć papą.

Data: 2022-05-11 20:53:49
Temat: Re: Trzeba łysych pokryć papą.
Od: XL <i...@g...pl>

?
> zapominając, że właśnie utrzymanie przy władzy niekompetentnych
> pseudo-konserwatywnych socjalistów jest jego intencją. Takich co zrobią
> jak Viktor Orbán rozbrat swojego kraju z Unią Europejską i NATO.

Orban robi, co do niego należy. Swoje łóżko ściel sam, nie licz na innych -
Unia i NATO niczego nie gwarantują - o tym dalej.

> Niestety wielu, widząc nawet tę bestialską wojnę - zamyka oczy i nadal
> liczy na tego despotę. Taka Konfederacja (targowicka 2.0) nadal przy
> "najjaśniejszym panu" kremlowskiej pierdole stoi i stać chce.

Nie wiem, nie znam.

> Może krytykę Zełenśkiego i demokratycznych nacjonalistów ukraińskich
> odrzućmy jednak na później , kiedy będzie po temu pora, tj. po wojnie,

Po? Ty dziecko jesteś, przedszkolak logiczny, jak cała reszta Twojej
publiki tutaj.
To jest Trzecia WŚ, i ,,skończy" się dopiero na granicy
rosyjsko-niemieckiej. Nie będzie miał kto ani kogo ,,krytykować" - oni
podadzą sobie rączki nad nami i Ukrami jak zawsze. Ty masz jeszcze jakieś
złudzenia, jak widzę :(

> którą nie tylko w swojej, ale także w naszej obronie toczą.

W każdym razie tak mają myśleć przedszkolaki. Ideologia tu niczemu nie
służy, tu trzeba myśleć narzędziowo: im dłużej wytrzymają zawiasy i zamek w
drzwiach, tym dłużej przetrwamy my. I TYLKO DLATEGO musimy dostarczać
Ukrainie kolejne, jak najmocniejsze oporządzenie. A i tak to już tylko
kwestia czasu. Należy zdawać sobie z tego sprawę. Amerykanie nie pójdą na
całość tylko DLA NAS. W Afganistanie w kluczowym momencie odpuścili talibom
i jeszcze na do widzenia dali im listę ewakuacyjną... swoich
współpraciwników. Jesteśmy w czarnej d...e.

> Pynia wiele dałby, coby Polskę ponownie skłócić z Ukrainą.

Spoko. Bardziej nie można.
,,(...) i nie przebaczaj
zaiste nie w twojej mocy
przebaczać w imieniu tych których zdradzono o świcie".
Dlatego JA nie przebaczam.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!