Re: Tulipany

Data: 2007-03-01 21:58:43
Temat: Re: Tulipany
Od: Marta Góra <m...@m...pl>

Dnia Thu, 01 Mar 2007 22:42:26 +0100, medea napisał(a):

> Nie oczekiwałam od grupy wielkich porad. Jeśli nie zdołałaś tego
> zauważyć, to zapytałam tylko, kiedy najlepiej sadzić tulipany - na
> proste pytanie dostałam prostą odpowiedź - że jesienią i jestem w pełni
> usatysfakcjonowana. Ponieważ jednak znalazły się dobre dusze, które
> podrzuciły mi inne pomysły, tym bardziej mnie to ucieszyło :-).

Sztukę czytania ze zrozumieniem opanowałam w podstawówce:)
I nie wiem czy zdołałaś zauważyć, ale moja odpowiedź dotyczyła innego
Twojego postu. I nie odbieraj każdego zdania jak atak, nie ta grupa...
Życzliwych dusz jest tu znacznie więcej, weź sobie do serca to co napisała
Basia, bo niewiele osób tutaj jej wiedzą i doświadczeniem dorównuje.

I IMO ani kany ani mieczyki to nie jest najlepszy pomysł.

> Rabatka lepiej brzmi? To niech będzie rabatka :-). A może kwietnik?

Wedle uznania.
Dla mnie klomb to takie cuś okragłe na środku miasta z czerwonymi rózami
wielkokwiatowymi, na dodatek deko zmarnowanymi. Mnie kojarzy się źle.
Rabata natomiast - to jest pole do wyobraźni dla ogrodnika.

Pozdrawiam,
Marta