Twarde ciasto?

1. Data: 2002-04-16 13:18:06

Temat: Twarde ciasto?
Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Ostatnio zrobilam pizze, niestety ciasto wyszlo dziwnie twarde
tzn brzegi, a spod bardzo zbity i ostatnai warstwa spodu
jak kamien
Co moglam zrobic nie tak?
Dwa razy wyrabialam ciasto (moze w zly sposob) dwa razy pieknie
roslo.
Ciasto zrobilam z 400 gr maki pol szklanki wody 5 dkg drozdzy
i 1 lyzki oleju.

Juz drugi raz zaliczylam taka porazke :((( i nie wiem jak zrobic
miekki spod do pizzy
Pomozcie
Flowera )
Wiem, ze kiedys byl juz podobny watek ale za chiny
nie moge go znalezc :((((((

______________ ICQ#:
39287498 Current ICQ status: + More ways to contact me i See more about me:
______________

1. Data: 2002-04-16 13:30:03

Temat: Re: Twarde ciasto?
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flowera" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Pomozcie
> Flowera )
> Wiem, ze kiedys byl juz podobny watek ale za chiny

O rany ......
Wszystkie drogi prowadza do pizzy.
AniaK
PS. W outlooku jest taka opcja "ZNAJDZ". Pomaga w dotarciu do pizzy...

1. Data: 2002-04-16 13:56:12

Od: "Flowera" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ana <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a9h8vf$2pnm$...@n...ipartners.pl...
> [...]
> Wszystkie drogi prowadza do pizzy.
> AniaK
> PS. W outlooku jest taka opcja "ZNAJDZ". Pomaga w dotarciu do pizzy...

Wlasniei w ten sposob probowalam szukac ale niesety
nie znalazlam postu o twardym ciescie bo nie wiem jaki mialo tytul
ale na pewno nie pizza

1. Data: 2002-04-16 14:03:01

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasniei w ten sposob probowalam szukac ale niesety
> nie znalazlam postu o twardym ciescie bo nie wiem jaki mialo tytul
> ale na pewno nie pizza

No to tutaj:
http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&q=pizza+piz
zy&btnG=Szukaj+z+Google&
meta=group%3Dpl.rec.kuchnia
AniaK

1. Data: 2002-04-16 14:09:30

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i 1 lyzki oleju.
>
> Juz drugi raz zaliczylam taka porazke :((( i nie wiem jak zrobic

Nie wiem gdziez ten watek, ale jesli chodzi o twoje ciasto, na moje oko to
za malo w tym wody, oleju i brak odrobiny cukru. Ciasto nie moze byc twarde
!, moje jest tak luzne, ze prawie z rak ucieka i jesli ma byc wyzsze to musi
podrosnac zanim poloze na nie sos. Jesli zas zalezy mi na plaskim spodzie,
do razu smaruje sosem klade na to rozne cuda i juz nie rosnie, wstawiam i
pieke w wysokiej temperaturze.
Nie podam proporcji, bo robie na oko. Ale w www.google.com znajdziesz
dziesiatki przepisow.

Pozdr.
Adiola

Pomocy!! Bez skrobii..
Re:
[OT] Krysia tourne - obejrzałam zdjęcia i...
Frytki
Nowy katalog stron WWW o tematyce żywieniowej (ambrozja.pl) - zapraszamy do dodawania adresow!