Tylko odbić się od dna...

41. Data: 2014-01-21 17:44:37

Temat: Re: Tylko odbić się od dna...
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-21 13:11, Ikselka pisze:
> I co chcesz przez to powiedzieć? - ze dzisiejsze prawo jest lepsze?
> Przecież ono traktuje lepiej zwierzęta niż ludzi :->

Dzisiejsze lepsze - kobiety mogą studiować, przynajmniej na razie.
A czy przyrządza się kiełbasy z ludzi?

42. Data: 2014-01-21 18:27:24

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... własnie od koedukacyjnej szkoły
> zaczynają się problemy obyczajowe na styku obu płci.

Rośnięcie , dostosowywanie się do społeczeństwa
polega na nauce rozwiązywania problemuw, także damsko-meskih.
Dzieci mają śladowe problemy i dzięki temu uczą się je rozwiązywać,
czego Jaś się nie nauczy - Jan nie bęzie umiał.
Jeśli dzieci nie nauczą się rozwiązywać sytuacji damsko - męskih w
dzieciństwie,
nie będa potrafiły rozwiązywać tego w dorosłości.
By miały możliwość nauczenia się tego, szkoła powinna być koedukacyjna.

> Przebywanie chłopców i
> dziewcząt podczas całego dnia powoduje zanikanie wzajemnego szacunku,
> pozytywnego dystansu czyli najważniejszych pozytywnych norm.

Uważasz że dystans w rodzinie jest pozytywną normą?!
Cała Ikselka.

> Na ich miejsce
> weszła wczesna i przypadkowa inicjacja seksualna,
Propagandowe, ale nieprawdziwe,
jakby tak było nie było by teraz niżu demograficznego.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

43. Data: 2014-01-21 21:10:28

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aleszszoczywiśśśśście, i to wszystkim!
> Byle tylko drugą pensję do domu przyniosły, na czas z roboty wróciły
> (robiąc po drodze zakupy), obiad ugotowały, gary pomyły, dzieci z
> przedszkola i do przedszkola, koszule mężowskie poprały i poprasowały,
> dzieciakom zeszyty przejrzały... No ale potem to już mogą sobie
> stuuuudioooooooooooooooować ile tylko dusza zapragnie! No jakiś Ty dobry
> pan :->

A jest to jakiś płobłem?

Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

44. Data: 2014-01-21 21:18:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-21 08:58, krys pisze:

> Sama jużz mozliwosci studiowania skorzystałaś, córek wykształceniem się
> chwalisz, i takie rzeczy wypisujesz?

Co wolno wojewodzie...

Ewa

45. Data: 2014-01-21 21:21:53

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-20 22:23, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:
> Kobieta została stworzona po to, by umilać życie mężczyźnie, a nie -
> żeby cały dzień pracować, wieczorem zaś gotować mu mrożonki.

http://peb.pl/low-quality-dramat-obyczajowe/1387001-
sierpien-w-hrabstwie-osage-august-osage.html

jak już skończy gotować to (o ile jest zainteresowanan)
zawsze , może sobie coś obejżeć :)))

46. Data: 2014-01-21 21:45:21

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-21 21:21, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:
> Użytkownik "Qrczak"<q...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> http://peb.pl/low-quality-dramat-obyczajowe/1387001-
sierpien-w-hrabstwie-osage-august-osage.html

Czyli już jest!
A da się do tego napisy dopasować jakieś?

> jak już skończy gotować to (o ile jest zainteresowanan)
> zawsze , może sobie coś obejżeć :)))

Się robi!

47. Data: 2014-01-21 21:57:52

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-21 21:21, obywatel intuicjonista uprzejmie donosi:

sierpien-w-hrabstwie-osage-august-osage.html

> Czyli już jest!
> A da się do tego napisy dopasować jakieś?

jakieś ( trochę łamane ) znalazłem -
więc chyba - jak lepiej poszukać - to tak :))

48. Data: 2014-01-21 22:08:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 15:22:51 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Bzdura, w dzisiejszym świecie mamusia wstaje o 6 by dejehać do roboty, wraca
> o 18,

Sama głosowała na tych, którzy nie pozwolili jej mężowi zarobić na rodzinę.
--
XL

49. Data: 2014-01-21 22:10:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 17:44:37 +0100, zdumiony napisał(a):

> Dzisiejsze lepsze - kobiety mogą studiować, przynajmniej na razie.

Które? Te, co pracują od 18 roku życia i idą na 6 do pracy przy kasie?
:->

> A czy przyrządza się kiełbasy z ludzi?

Jeszcze gorzej: zabija się ich zanim się urodzą. Równoczesnie roniąc ślozy
nad prawami zwierząt.
--
XL

50. Data: 2014-01-21 22:19:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 18:27:24 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Uważasz że dystans w rodzinie jest pozytywną normą?!
> Cała Ikselka.

Ty czytać nie umiesz? O SZKOLE mowa, o grupie rówieśniczej i nie tylko.
--
XL

www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Dzieci maja przerabane, ich rodzice nie dbaja o przyszlosc
Ile się daje na Komunię?