Tylko odbić się od dna...

31. Data: 2014-01-21 11:00:21

Temat: Re: Tylko odbić się od dna...
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/20/2014 09:03 PM, Ikselka wrote:

> Jakoś całe wieki nie wyrastali. I byo więcej męskich facetów, niż dziś.
> Honoru i odwagi też mieli więcej.

az strach pomyslec z kim ty sie zadajesz :D

32. Data: 2014-01-21 11:01:19

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/20/2014 09:06 PM, Ikselka wrote:

> Jak chciały, to mogły. Szkoła do tego niepotrzebna. Poza tym nie każdy musi
> umieć to samo.

a ty to juz szczegolnie :D

33. Data: 2014-01-21 13:10:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 08:58:06 +0100, krys napisał(a):

> Sama jużz mozliwosci studiowania skorzystałaś, córek wykształceniem się
> chwalisz, i takie rzeczy wypisujesz?

Odwrócę Ci tego kota: niech "skorzystają" wszystkie kobiety pracujące,
które miałyby ambicje studiować :->
--
XL

34. Data: 2014-01-21 13:11:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 09:10:00 +0100, zdumiony napisał(a):

> Tak samo mówili staliniści o ofiarach Stalina

I co chcesz przez to powiedzieć? - ze dzisiejsze prawo jest lepsze?
Przecież ono traktuje lepiej zwierzęta niż ludzi :->
--
XL

35. Data: 2014-01-21 13:27:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 10:51:49 +0100, Stokrotka napisał(a):

> nic się
> nie stanie jak urwis będzie umiał zacerować skarpetkę, i upiec piernik, i
> jak dziewczyna przetnie piłą deskę na karmnik, albo przykręci dynamo do
> roweru.

Tego się uczy w DOMU, od rodziców. Moje dziewczyny od dzieciństwa
rozbierały zegarki i wszelkie mechanizmy, potrafiły z kupnych lub
odzyskanych materiałów zrobić przedłużacz, naprawić kontakt czy porąbać
drewno do kominka, w końcu poszły na politechnikę, bo OJCA miały jak
należy. A jak dom i rodzina powinny wygladać, też wiedzą, od matki.
--
XL

36. Data: 2014-01-21 13:29:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 11:00:21 +0100, ikka napisał(a):

> az strach pomyslec z kim ty sie zadajesz :D

Idź za tło wyborcze (he he) posłużyć.
--
XL

37. Data: 2014-01-21 13:30:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 11:01:19 +0100, ikka napisał(a):

> a ty to juz szczegolnie :D

Idź machać biustem za jakimś PSLowcem czy innym poodbnym - w tle :-)
--
XL

38. Data: 2014-01-21 15:03:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Odwrócę Ci tego kota: niech "skorzystają" wszystkie kobiety pracujące,
> które miałyby ambicje studiować :->

W odwracaniu kota jestes dobra.
Dlaczego uważasz, ze inne kobiety sa jakims gorszym gatunkiem, niz ty i
twoje córki?

J.

www.kontestacja.com

39. Data: 2014-01-21 15:14:41

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś całe wieki nie wyrastali. I byo więcej męskich facetów, niż dziś.
> Honoru i odwagi też mieli więcej.

Aż dziw bierze, że swojego męża poznałaś w szkole.

40. Data: 2014-01-21 15:22:51

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tego się uczy w DOMU, od rodziców.
Bzdura, w dzisiejszym świecie mamusia wstaje o 6 by dejehać do roboty, wraca
o 18,
tatuś wraca o 19-20, a dzieci : "tylko się nie dotykaj jak nas nie ma bo
sobie palec utniesz".
A wogule to twoja odpowiedź jest nie na temat, bo taki jest prgram, a jak
hcesz zmienić program to do ministerstwa by zlikwidowali tehnikę. Dla mnie
oczywiste jest , że powinna być, na dodatek koedukacyjna.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Dzieci maja przerabane, ich rodzice nie dbaja o przyszlosc
Ile się daje na Komunię?