Tylko odbić się od dna...

21. Data: 2014-01-20 21:54:42

Temat: Re: Tylko odbić się od dna...
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 21:52, Ikselka pisze:
> Pewnie miała. Jak na TAMTE czasy i swój stan. Nie zapytasz, ZA CO
> studiowała na Uniwersytecie? Zanim ją zdemaskowano, oczywiscie.

Zdemaskowano że była kobietą a nie mężczyzną, przez co popełniła ogromną
zbrodnię.

22. Data: 2014-01-20 22:02:17

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 21:06, Ikselka pisze:
> Jak chciały, to mogły. Szkoła do tego niepotrzebna. Poza tym nie każdy musi
> umieć to samo.

Czyli kobiety muszą umieć uczyć się haftu, gotowania, przewijania dzieci...?

23. Data: 2014-01-20 22:23:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 21:53:05 +0100, zdumiony napisał(a):

> Dziś nikt kobietom nie zabrania studiowania, na razie.

Aleszszoczywiśśśśście, i to wszystkim!
Byle tylko drugą pensję do domu przyniosły, na czas z roboty wróciły
(robiąc po drodze zakupy), obiad ugotowały, gary pomyły, dzieci z
przedszkola i do przedszkola, koszule mężowskie poprały i poprasowały,
dzieciakom zeszyty przejrzały... No ale potem to już mogą sobie
stuuuudioooooooooooooooować ile tylko dusza zapragnie! No jakiś Ty dobry
pan :->
--
XL

24. Data: 2014-01-20 22:24:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 21:54:42 +0100, zdumiony napisał(a):

> Zdemaskowano że była kobietą a nie mężczyzną, przez co popełniła ogromną
> zbrodnię.

Zbrodnię popełniła oszukując prawo 333-)
--
XL

25. Data: 2014-01-20 22:25:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Jan 2014 22:02:17 +0100, zdumiony napisał(a):

> Czyli kobiety muszą umieć uczyć się haftu,

Haft też miły. Niektóre mają dwie lewe ręce, a chciałyby.

> gotowania, przewijania dzieci...?

A ile z nich nie ma o tym pojęcia, nawet nie wiesz.
--
XL

26. Data: 2014-01-21 08:58:06

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> dzieciakom zeszyty przejrzały... No ale potem to już mogą sobie
> stuuuudioooooooooooooooować ile tylko dusza zapragnie! No jakiś Ty dobry

Sama jużz mozliwosci studiowania skorzystałaś, córek wykształceniem się
chwalisz, i takie rzeczy wypisujesz?

J.

www.kontestacja.com

27. Data: 2014-01-21 09:09:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-21 08:58, krys pisze:

> Sama jużz mozliwosci studiowania skorzystałaś, córek wykształceniem się
> chwalisz, i takie rzeczy wypisujesz?

Co wolno wojewodzie...

Ewa

28. Data: 2014-01-21 09:10:00

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 22:24, Ikselka pisze:
> Zbrodnię popełniła oszukując prawo 333-)

Tak samo mówili staliniści o ofiarach Stalina

29. Data: 2014-01-21 09:22:57

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-20 21:09, zdumiony pisze:
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Nawojka

"została zdemaskowana przez syna wójta z Gniezna, rozpoczynającego w tym
czasie naukę w Akademii Krakowskiej."

Czyli można się domyślać, że syn wójta z Gniezna odkrył tę prawdę i
zaczął ją szantażować, myśląc że będzie miał z tego powodu darmowy seks
przez kilka następnych lat.
Nawojka nie dała się szantażowi, mimo że groziła jej kara śmierci i to
przez spalenie na stosie. Taki Piesiewicz mógłby się od Niej uczyć.

30. Data: 2014-01-21 10:51:49

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzdura, faceta ze szkoły monopłciowej można poznać od pierwszego zdania, a
nawet gestu.
Nie mają szacunku do kobiet, uważają, ze są lepsi, kobietę zapędzili by do
kuhni (jak ciebie ikselko), sami nie mając o niej pojęcia.

Koedukacja jest także dobra ze względu na poziom nauczania.
Chłopcy mają wiedzieć, że mniej umieją skoro mniej umieją.

Szkoły monopłciowe są też złe dlatego, że można wtedy dyskryminować jedną
płeć przez np mniejsze i słabsze inwestycje (brak sali gimnastycznej i
pomocy naukowej), gorszą kadrę.

Ja uważam, że nie tylko koedukacja jest dobra, uważam, że w polskiej szkole
jest zbyt słaba.
Za szkodliwe uważam dzielenie dzieci ze względu na płeć na tehnice, nic się
nie stanie jak urwis będzie umiał zacerować skarpetkę, i upiec piernik, i
jak dziewczyna przetnie piłą deskę na karmnik, albo przykręci dynamo do
roweru.
Za skandal uważam dzielenie dzieci na informatyce, pod pozorem łatwiejszego
podziału na grupy - zależnego od podziału na włefie.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' program dietetyczny Ananas1_3a

www.vampisoft.com - serwis dla dzieci
opiekun medyczny
Cynamonowe wyzwanie
Dzieci maja przerabane, ich rodzice nie dbaja o przyszlosc
Ile się daje na Komunię?