Re: U Was też Armagedon?

Data: 2017-03-14 13:52:18
Temat: Re: U Was też Armagedon?
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2017-03-14 o 11:30, XL pisze:

> i tzw "wodociągi"

> Literowek nie poprawiam, bo z telefonu pisze.

I bardzo dobrze. Dyskusja jeżeli już, to powinna opierać się na
merytoryce, a nie nieistotnych dla tematu bzdetach. Choć tak nawiasem
muszę dodać że trochę irytuje mnie usprawiedliwianie "literówek", "to
tylko literówka", dla matoła zrobienie z wyrazu czegoś zupełnie
niezrozumiałego jest czymś lepszym od np błędu ortograficznego.