USG plodu - Pępowina 3V - co znaczy?

1. Data: 2003-07-02 15:50:03

Temat: USG plodu - Pępowina 3V - co znaczy?
Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wyniku USG tzw. 3D (27 tydzien) jest dopisane pod morfologia plodu:

Uwagi: X Pępowina 3V

X to zaznaczona krateczka; moze to byc tez Pępowina BV, nie jestem pewien.

Co to znaczy?

--
Robert

2. Data: 2003-07-02 19:00:10

Temat: Re: USG plodu - Pępowina 3V - co znaczy?
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> Na wyniku USG tzw. 3D (27 tydzien) jest dopisane pod morfologia plodu:
>
> Uwagi: X Pępowina 3V
>
> X to zaznaczona krateczka; moze to byc tez Pępowina BV, nie jestem pewien.

Muszę przyznać, że nie spotkałam się nigdy z takim opisem, ale przypuszczam,
co następuje
3V = 3 vasis = 3 naczyniowa, czyli jak najbardziej prawidłowa.
Myślę, że oto chodzi.
Pozdrawiam.
Jola

Zawroty głowy