Zawroty głowy

1. Data: 2003-07-02 15:42:52

Temat: Zawroty głowy
Od: "Jacek" <f...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

co może być przyczyną częstych zawrotów głowy? Codziennie kręci mi się w
głowie, a czasem czuję się jakbym pałą przez łeb dostał. Odnoszę wrażenie,
że mam za małą głowę :-) czasem coś mnie uciska. Myślałem, że to od nadmiaru
papierosów ale od 5 dni nie palę i czuję się tak samo kiepsko.

Jacek

--
mój adres:
janisjoplin małpa janisjoplin kropka fr kropka pl

2. Data: 2003-07-06 16:24:06

Temat: Re: Zawroty głowy
Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> [...]
> że mam za małą głowę :-) czasem coś mnie uciska. Myślałem, że to od
> nadmiaru papierosów ale od 5 dni nie palę i czuję się tak samo kiepsko.

bardziej prawdopodobne: upał, brak kondycji, niedocisnienie (zmierz sobie
cisnienie, jesli masz poznij 120/70 to wszystko jasne, na pocieszenie Ci
powiem, ze niskie cisnienie nie jest grozne o ile nie jest skutkiem choroby
- leczy sie je kawą), palenie (5 dni to za malo - po 5 dniach problemy moga
sie nawet nasilic ze wzgledu na zespol odstawienia), nerwica

mniej prawdopodobne: niewydolnosc krazenia i 100 innych chorob.na Twoim
miejscu poszedl bym do lekarza, on (ona) ci porzadnie zmierzy cisnienie,
oslucha, zrobi wywiad i ewentualnie skieruje na badania.

--
sdh

3. Data: 2003-07-06 20:11:51

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miejscu poszedl bym do lekarza, on (ona) ci porzadnie zmierzy cisnienie,
> oslucha, zrobi wywiad i ewentualnie skieruje na badania.

słusznie koniecznie do lekarza,przyczyn zawrotow jest dużo,zawroty to tylko
objaw,niektórych schorzeń

Cebulki (?) na włosach na brodzie
CE compliant
usunięcie znamienia i kasa chorych