Re: Zawroty głowy

From: sdh <s...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Zawroty głowy
Date: Sun, 06 Jul 2003 18:24:06 +0200

Jacek wrote:

> co może być przyczyną częstych zawrotów głowy? Codziennie kręci mi się w
> głowie, a czasem czuję się jakbym pałą przez łeb dostał. Odnoszę wrażenie,
> że mam za małą głowę :-) czasem coś mnie uciska. Myślałem, że to od
> nadmiaru papierosów ale od 5 dni nie palę i czuję się tak samo kiepsko.

bardziej prawdopodobne: upał, brak kondycji, niedocisnienie (zmierz sobie
cisnienie, jesli masz poznij 120/70 to wszystko jasne, na pocieszenie Ci
powiem, ze niskie cisnienie nie jest grozne o ile nie jest skutkiem choroby
- leczy sie je kawą), palenie (5 dni to za malo - po 5 dniach problemy moga
sie nawet nasilic ze wzgledu na zespol odstawienia), nerwica

mniej prawdopodobne: niewydolnosc krazenia i 100 innych chorob.na Twoim
miejscu poszedl bym do lekarza, on (ona) ci porzadnie zmierzy cisnienie,
oslucha, zrobi wywiad i ewentualnie skieruje na badania.

--
sdh