Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)

471. Data: 2008-09-12 08:33:25

Temat: Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości
news:gad97t$ise$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Odszczekuję. To MONI|<A. Wątek "karmienie piersią w miejscu publicznym".
> Ty mi się tam zapamiętałaś, bo dużo Cię było.
> "chama" nie było, ale "nierób" oraz "fleja" pojawiło się, a jakże.

Tak właśnie czułam, że tego konkretnego haka to jednak na mnie nie masz ;-)

Agnieszka

472. Data: 2008-09-12 10:42:43

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Tak właśnie czułam, że tego konkretnego haka to jednak na mnie nie masz ;-)

Się nie bój. Będziemy szukać.

Qra, ze zmywarką ;-)

473. Data: 2008-09-12 10:44:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Nie ważne. Mnie zastanawia, czy dziecko widzące krzyż potrzebuje
> egzorcyzmów, bo zachowuje się jak opętane, czy może chodzi o coś innego.

A musi mieć sweterek w czaszki?

Qra

474. Data: 2008-09-12 10:50:08

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Się nie bój. Będziemy szukać.
>
> Qra, ze zmywarką ;-)

Wkładanie haków do zmywarki jest niepraktyczne. Mogą rozorać poszycie
filtrów, a gwarancja tego nie obejmuje ;-)

Agnieszka

475. Data: 2008-09-12 11:21:11

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wkładanie haków do zmywarki jest niepraktyczne. Mogą rozorać poszycie filtrów,
> a gwarancja tego nie obejmuje ;-)

Nie to co ziemniaki ;-)

Qra

476. Data: 2008-09-12 11:25:19

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości

> Nie to co ziemniaki ;-)

A tego to jeszcze nie próbowałam ;-)

Agnieszka (ale najwyższy program to 70st, chyba byłyby niedogotowane ;-))

477. Data: 2008-09-12 11:35:53

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może chciała zdać ;-)
;)

O właśnie, bo komisyja patrzyła na odzież,a nie wiedzę ;p

Ja zdawałam jak Bóg przykazał w ciemnej odzieży z białą bluzką, czerwonym
"gaciem" i szpilorach (tylko takie jedne miałam dyżurne eliganckie), ale na
drugi dzień zamiast szpilorów wdziałam coś ala traper...i do toalety cichcem już
mogłam chadzać ;)

Ula (ulast)

http://ansibl.com/

478. Data: 2008-09-12 11:38:30

Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta Woźnica" <w...@g...pllll> napisał w wiadomości

> Ja nie wiem czy ktoś chciałby posłuchać mojego nucenia.

Ja chcę posłuchac jak nucisz "Knockin on heaven's door" ;p ;)

Pozdrawiam i czekam na mp coś tam.

--
Ula (ulast)

http://ansibl.com/

479. Data: 2008-09-12 11:43:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ulast" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ;)
>
> O właśnie, bo komisyja patrzyła na odzież,a nie wiedzę ;p

Pierwsze wrażenie jest faktem udowodnionym.

> [...]
> drugi dzień zamiast szpilorów wdziałam coś ala traper...i do toalety cichcem

Dlatego nie wszędzie mogę w tych glanach chadzać

Qra

480. Data: 2008-09-12 12:03:10

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:
> ale najwyższy program to 70st, chyba byłyby niedogotowane ;-))

Może to jest koncepcja na obieranie młodych ziemniaczków? ;P

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

Czym dla ciebie
Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
[W-wa] Gdzie dobra ortodoncja?
Zielona Szkoła- pytania....