Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)

481. Data: 2008-09-12 12:35:16

Temat: Re: Ubiór szkolny, co można a czego nie? ;)
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qra:

> Doprecyzuj pojęcie "ściana frontowa". Może to w Hameryce co innego jest :-)

ee tam, to samo :)- a czego nie rozumiesz w stwierdzeniu "sciana frontowa, to
tam gdzie wisi tablica"- w szkolach wisi ona frontem do uczniow :)

cos jeszcze?

i.

482. Data: 2008-09-12 12:37:43

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Qra:

> ee tam, to samo :)- a czego nie rozumiesz w stwierdzeniu "sciana frontowa,
> tam gdzie wisi tablica"- w szkolach wisi ona frontem do uczniow :)
>
> cos jeszcze?

No, ja myślę, że powinniście nie tyle ścianę frontową doprecyzować, co układ
odniesienia ;-)

Agnieszka

483. Data: 2008-09-12 12:37:49

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ważne. Mnie zastanawia, czy dziecko widzące krzyż potrzebuje
> egzorcyzmów, bo zachowuje się jak opętane, czy może chodzi o coś innego.

chodzi dokladnie to, co krytykuje. Nachalnosc. Nie wisi tam gwiazda, krzyz z
dwoma belkami, i co tam jescze- wisi krzyz (plus tablicy, i godla)- uwazasz ze
to jest w porzadku w szkole pyblicznej?

i.

484. Data: 2008-09-12 12:40:48

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka:

> No, ja myślę, że powinniście nie tyle ścianę frontową doprecyzować, co układ
> odniesienia ;-)

no tak :) ja zwykle siedzialam przodem do tablicy, taka pilna uczennica bylam

i.

485. Data: 2008-09-12 12:44:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> ee tam, to samo :)- a czego nie rozumiesz w stwierdzeniu "sciana frontowa, to
> tam gdzie wisi tablica"- w szkolach wisi ona frontem do uczniow :)

I tu się kłania znajomość realiów (różnych). W moim LO siedziało się w wielu
pracowniach bokiem do tablicy. Więc ona na pewno nie była frontem.
Podobnie biorąc pod uwagę obecność drzwi, z chwilą wejścia do klasy ścianą
(wedle Twoich wyjaśnień) frontową najczęściej bywa ściana z oknami.

A wedle budowlańców ściana frontowa to ściana elewacyjna.

> cos jeszcze?

Coś tam jeszcze tak :-)

Qra, aha... tablica, co wisi niefrontem to się kiepsko nadaje do pisania kredą
;-P

486. Data: 2008-09-12 12:45:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No, ja myślę, że powinniście nie tyle ścianę frontową doprecyzować, co układ
> odniesienia ;-)

No też właśnie kombinuję jak mogę ;-)

Qra

487. Data: 2008-09-12 12:48:32

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

qra:

> [...]
> Podobnie biorąc pod uwagę obecność drzwi, z chwilą wejścia do klasy ścianą
> (wedle Twoich wyjaśnień) frontową najczęściej bywa ściana z oknami.

wobec tego niech sciana, o ktorej mowa, bedzie tam gdzie wisi godlo (to zwykle
nad tablica).

> A wedle budowlańców ściana frontowa to ściana elewacyjna.

aa....

> Coś tam jeszcze tak :-)

a teraz?

> Qra, aha... tablica, co wisi niefrontem to się kiepsko nadaje do pisania
kredą

bo?

i.

488. Data: 2008-09-12 12:53:36

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> qra:

> wobec tego niech sciana, o ktorej mowa, bedzie tam gdzie wisi godlo (to zwykle
> nad tablica).

Iwon(k)a, trzeba było od razu tak, że Ci się nie podoba, jak orzeł wisi na
krzyżu ;-)

> kredą
>
> bo?

Spróbuj. To najlepiej sprawdzić osobiście

Qra, przy założeniu "front = przód"

489. Data: 2008-09-12 12:57:07

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qra:

> Iwon(k)a, trzeba było od razu tak, że Ci się nie podoba, jak orzeł wisi na
> krzyżu ;-)

noo, zaslania i nie widac co ma widac ;)))))

> Spróbuj. To najlepiej sprawdzić osobiście

A Ty juz probowalas?

> Qra, przy założeniu "front = przód"

taka rozrabiaka to ja nie jestem :)

i.

490. Data: 2008-09-12 13:08:16

Temat: Re: UbiĂłr szkolny, co moĹźna a czego nie? ;)
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> napisał(a):

, ze widze tych silaczy co ziemie

> Jednakoż słonie mają dłuższe trąby.

ooo znaczy widzialas juz tych silaczy....

> Qra

Czym dla ciebie
Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
[W-wa] Gdzie dobra ortodoncja?