Re: Uczcie się rosyjskiego

Data: 2010-05-01 16:05:22
Temat: Re: Uczcie się rosyjskiego
Od: Stalker <t...@i...pl>

wiadomościnews:hrh654$1k6$1@news.dialog.net.pl...

> No dobra- jak może wyjdziesz ponad swoją złośliwość- to pozwolisz sobie na
> pełniejsze zrozumienie tego, co napisałem (także AW). Po krótce- wywalając
> Twoje wyzłośliwiania - IMO bezsensowne- i świadczące np o Twoim nastawieniu
> do mnie, ale nie o tym, co ja napisałem.

Nie kombinuj chłopie. I nie próbuj tych sztuczek "na złośliwość", bo
na mnie nie działają.
Pomysł był taki: "Byli ludzie i sprzęt z tajnymi materiałami, a NATO
milczy".
Ja Ci napisałem dlaczego IMO milczy...

Sprawa tego, kto i dlaczego powinien brać udział w komisjach
wypadkowych to jest zupełnie inna sprawa.
Rosjanie zaprosili i udostępnili wszystko Polakom, to JUŻ wystarczy,
żeby międzynarodowo zyskać uznanie.
Amerykanów jeszcze? NATO? Może Greenpeace na dokładkę?

Poza tym, czy ktoś sprawdził jakie są MIĘDZYNARODOWE UMOWY i procedury
oraz zwyczaje
w tych sprawach? W Soldarnych 2010 padła pewna wypowiedź:
"Gdzie indziej to zaraz służby specjalne zamknęły by teren i przejęły
śledztwo",
czyli polskie służby powinny zamknąć lotnisko odgrodzić teren od
Rosjan i zrobić śledztwo.
To jest właśnie typ wypowiedzi, który świadczy o oderwaniu od
RZECZYWISTOŚCI

Stalker