Uczulenie na białko u niemowlaka

11. Data: 2003-05-27 19:55:48

Temat: Re: Uczulenie na białko u niemowlaka
Od: Kaja <k...@B...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że *Oleńka* <bb05uo$5uh$1@opat.biskupin.wroc.pl> Tue, 27
May 2003 19:22:13 +0200 napisał/a:

> Przecież dziecko ma skazę białkową. Pisałam wyżej, jakie preparaty powinny
> mu służyć: Bebilon Pepti/Nutramigen/Bebilon Amino. "Odlecam" ;-) preparaty
> oparte na soi.
> W każdym razie przyroda nie stworzyła niemowląt do diety niskobiałkowej.
> Ola (mama dwojga dzieci ze skazą)

Należysz do TPD jako matka dzieci ze skazą białkową?
Dostajesz zasiłek pielęgnacyjny na chore dzieci?(ciekawa jestem czy coś się
teraz zmieniło).
Ja kiedyś należałam do TPD na Diecie Bezglutenowej.

--
Pozdrowienia,
Kaja

12. Data: 2003-05-27 21:23:00

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podejrzewam,że to dziecko powinno być na diecie bezmlecznej.

Czyli dostawać preparty mlekozastępcze, które wymieniłam (żeby sobie tomek
nie wyobrażał, że to dieta bez mleka nabiału ale bez zamienników tychże)

> Proponuję rodzicom wizytę w Instytucie Matki i Dziecka w Warszawie.Tam są
> dobrzy lekarze-specjaliści.

Kaju, teraz skazy białkowe są tak "popularne", ze takie dziecko umie
poprowadzić każdy rozsądny pediatra.
Ola

Poszukiwana polozna
poranny bol brzucha.