poranny bol brzucha.

1. Data: 2003-05-26 11:42:41

Temat: poranny bol brzucha.
Od: "Doxent" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi.

Od dluzszego czasu zauwazylem co jest przyczyna mojego niechetnego wstawania
wczesnie rano. Otoz jak sie budze powiedzmy 7-8 rano to boli mnie brzuch.
Jezeli pospie do 9-tej albo dluzej nie mam z tym problemu. W ciagu dnia tez
mnie nie boli. Jest to takie nieprzyjemne nudzenie pod mostkiem ale i takze
w lewym boku. Mam to praktycznie od bardzo dawna.

--
Dox

2. Data: 2003-05-26 13:27:06

Temat: Re: poranny bol brzucha.
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
brzuch.
> Jezeli pospie do 9-tej albo dluzej nie mam z tym problemu.

To spróbuj wstawać przed szóstą - i drobny jogging ;-)))

Pozdrawiam
Qwax
(ja wstaję 05.10) ;-)))

3. Data: 2003-05-26 14:29:39

Od: "DIDLO" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doxent" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mnie nie boli. Jest to takie nieprzyjemne nudzenie pod mostkiem ale i takze
> w lewym boku. Mam to praktycznie od bardzo dawna.

Czyżby wrzody żołądka?

DIDLO

4. Data: 2003-05-26 17:46:08

Od: "kazoo" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam bardzo podobnie. Jakis czas nawet nie zdawalem sobie sprawy czemu mi
ciezko wstac. Teraz jak nie wyspie conajmniej 8 godzin to w ciagu dnia
okropnie sie czuje. Wlasnie jestem na etapie badan wiec nie wiem jeszcze co
to jest ale mozliwe, ze to wrzody. Lekarz przypisal mi NIFUROKSAZYD i na
razie pomaga (lagodzi).

5. Data: 2003-05-28 12:26:48

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Czyżby wrzody żołądka?

Niekoniecznie od razu wrzody ;) Spóbuj po przebudzeniu cos zjeść lub napić się
(mleko, woda byle nie gazowana) Albo spróbuj np. Maalox lub ranigast.

t.

6. Data: 2003-05-28 13:38:56

Od: "Adam" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takze
> w lewym boku. Mam to praktycznie od bardzo dawna.

Rok temu dokladnie to mialem, ale:
1. zmienilem prace na mniej stresujaca
2. zaczalem pic herbate z wody zrodlanej (Krk ;( ) - bolal mnie jeszcze po
herbacie z wody z kranu

Nie wiem, jak to wytlumaczyc, moze autosugestia?

7. Data: 2003-05-28 13:41:56

Od: "Adam" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wstawania
> tez
> takze

> Nie wiem, jak to wytlumaczyc, moze autosugestia?

Zapomnialem dodac - bole byly na tyle uporczywe, ze poszedlem do lekarza i z
badan wyniklo, ze mam zespol Gilberta - mozna go obwinic za to niechetne
wstawanie ;)
Zapomnialem dodac, ze mnie bolalo tez troche nizej niz mostek... krople
zoladkowe pomagaly.

8. Data: 2003-05-28 16:03:28

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Zapomnialem dodac - bole byly na tyle uporczywe, ze poszedlem do lekarza i z
> badan wyniklo, ze mam zespol Gilberta - mozna go obwinic za to niechetne
> wstawanie ;)

A doradził Ci coś na zespół Gilberta ? ;)

t.

9. Data: 2003-05-28 22:51:02

Od: "Adam" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A doradził Ci coś na zespół Gilberta ? ;)

Hepatil. Ograniczyc stany wycienczenia i przeglodzenia.

Poza tym nie moge zostac kosmonauta ani dawca spermy (a to ostatnie jest
dochodowe :( )

Adas

10. Data: 2003-05-29 11:31:36

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Hepatil. Ograniczyc stany wycienczenia i przeglodzenia.

Odczułeś jakąś róznice ? Pytam, ponieważ wiele źródeł mówi, iż zespołu Gilberta
w zasadzie się nie leczy, w większości przypadków nie daje też żadnych objawów
odczuwalnych przez pacjenta. Jedyne zmiany to podwyższoną bilirubina i
ewentualne zażółcenia białek, skóry.

pozdr.

t.

medycyna pracy-badania-wroclaw