drgajaca warga, powieka...

1. Data: 2003-05-26 16:16:41

Temat: drgajaca warga, powieka...
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasami drga mi warga, czasami powieka, dzisiaj bardzo mnie denerwuje
skaczace "cos" na ramieniu, miesien chyba, nie wiem.
Podobno takie rzeczy zdarzaja sie z nerwow, ale ja dzisiaj bylam
naprawde wyjatkowo spokojna, do mometu, kiedy to sie zaczelo.
Probuje pracowac nad praca dyplomowa, ale to mnie rozprasza. Jak sie
tego pozbyc? Prosze o pomoc :(

Sabina

2. Data: 2003-05-26 16:31:11

Temat: Re: drgajaca warga, powieka...
Od: "Konrad-W" <konrad-w(usunto)@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> naprawde wyjatkowo spokojna, do mometu, kiedy to sie zaczelo.
> Probuje pracowac nad praca dyplomowa, ale to mnie rozprasza. Jak sie

Wit. B

3. Data: 2003-05-26 16:59:40

Temat: Odp: drgajaca warga, powieka...
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Konrad-W <konrad-w(usunto)@hot.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...home.net.pl...

> Uzytkownik "Sabinka" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
>

> Wit. B

..wit.B, magnez, lecytyna, czy cos tam jeszcze, to jest działanie
długofalowe... ..ale bardzo skutecznie "uspokaja" drgającą powiekę (i inne
drgające elementy) - przyjmowanie przez np. okres 1-2 dni łagodnego,
ziołowego środka uspokajającego, np. kiedyś była to Neospasmina... ..no bo
taka "nerwowa" powieka naprawdę może zdenerwować!.. :-)

pozdrawiam, Agata

4. Data: 2003-05-26 17:22:45

Temat: Re: Odp: drgajaca warga, powieka...
Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 May 2003 18:59:40 +0200, "Agata"
<s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>ziołowego środka uspokajającego, np. kiedyś była to Neospasmina... ..no bo
>taka "nerwowa" powieka naprawdę może zdenerwować!.. :-)

No wlasnie. Na poczatku jest to zabawne, potem wkurza.
Dzieki za rady! Skorzystam napewno.
Zaraz po tym jak wyslalam tego posta, Zrobilo mi sie slabo, zakrecilo
w glowie, polozylam sie i z 10 minut przespalam, teraz jakby nie
skacze. Nie wiem czy to zalabniecie mialo cos z tym drganiem
wspolnego, ale sen chyba pomogl.
A tak wogole to co to w tej wardze/powiece/ramieniu skacze?

--
Pozdrawiam, Sabina

5. Data: 2003-05-26 18:47:59

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak wogole to co to w tej wardze/powiece/ramieniu skacze?

mięsień stymulowany przez nerwy, które są ..hm jakby to powiedzieć.. nie pod
kontrolą :)
ja tak miałem przez 5 godzin z podbródkiem
i kiedyś chwile z mięśniem tricepsu.. w sumie przydałoby się na dłużej na
niektóre partie :)

6. Data: 2003-05-26 20:30:33

Temat: Odp: Odp: drgajaca warga, powieka...
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kakrysa napisał:

> [...]
> ja tak miałem przez 5 godzin z podbródkiem
> i kiedyś chwile z mięśniem tricepsu.. w sumie przydałoby się na dłużej na

..i tak przez 5 godzin??!!??

A.

7. Data: 2003-05-26 21:59:56

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 May 2003 20:47:59 +0200, "kakrysa" <k...@w...pl> wrote:

> [...]
>ja tak miałem przez 5 godzin z podbródkiem
>i kiedyś chwile z mięśniem tricepsu.. w sumie przydałoby się na dłużej na

Natural ab-gymnic? ;)
Dobrze, ze ma to swoje dobre strony ;)
To co mi tak drgalo dzisiaj to chyba tez byl triceps. To ladnych pare
godzin trwalo, oby mi sie zakwasy nie porobily ;)

--
Pozdrawiam, Sabina

Uczulenie na białko u niemowlaka
Poszukiwana polozna