Uczulenie na nikiel

1. Data: 2005-09-25 19:59:52

Temat: Uczulenie na nikiel
Od: "jacol" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam porady w zakresie uczulenia na tego rodzaju metal. Obecnie zażywam
leki sterydowe i inne maście oraz kremy ale pomagają krótkotrwale.Moj lekarz
specjalista orzekł, iż nie ma na to 100 % lekarstwa.Za wszelki porady z góry
dzięki.

2. Data: 2005-09-25 20:03:19

Temat: Re: Uczulenie na nikiel
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacol" <c...@n...pl> wrote in message

> [...]
> leki sterydowe i inne maście oraz kremy ale pomagają krótkotrwale.Moj
> lekarz specjalista orzekł, iż nie ma na to 100 % lekarstwa.Za wszelki

ale po co te leki, nie lepiej unikac tego metalu?

iwon(k)a

3. Data: 2005-09-25 20:08:11

Od: "jacol" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Metal-nikiel znajduje się niemal wszędzie; powietrze, woda, ziemia.Dlatego
mam caly czas z nim kontakt.Dodatkowo pracuję jako florecistka.Może poprzez
tą pracę jestem jeszcze bardziej podatna na tego rodzaju metal.

4. Data: 2005-09-25 20:21:34

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacol" <c...@n...pl> wrote in message

> Metal-nikiel znajduje się niemal wszędzie; powietrze, woda, ziemia.Dlatego
> mam caly czas z nim kontakt.Dodatkowo pracuję jako florecistka.Może
> poprzez tą pracę jestem jeszcze bardziej podatna na tego rodzaju metal.

az tak zle? do tej pory myslalam, ze glownie kontaktowe uczulenie jest to
najczesciej spotykane.

iwon(k)a

5. Data: 2005-09-26 12:00:50

Od: "Ania" <ninaad[cut_it]@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> az tak zle? do tej pory myslalam, ze glownie kontaktowe uczulenie jest to
> najczesciej spotykane.
>
> iwon(k)a

Niestety nie tylko - np. moja koleżanka w pracy do oczyszczania białek używa
kolumny ze złożem niklowym-wystarczy tyle Ni ++ , co unosi się w powietrzu -
wygląda to paskudnie :(
Ania

6. Data: 2005-09-26 14:20:35

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacol napisał(a):

> [...]
> specjalista orzekł, iż nie ma na to 100 % lekarstwa.Za wszelki porady z góry

a możesz napisać jakie konkretnie masz objawy??

szczególnie interesuje mnie to, czy masz jakies problemy w obrębie
układu oddechowego???

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

7. Data: 2005-09-28 12:02:30

Od: "Mayson" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy w trakcie odczulania naszego 5 letniego syna. Wśród alergenów,
które go męczą (objawy wyłącznie skórne: wysypka, świąd) to także metale:
chrom, nikiel i jeszcze jakieś dwa, teraz nie pamiętam.
Odczulamy u specjalisty w Lublinie za pomocą metody rezonansu aparatem BICOM
2000. Niektórzy uważają to za szarlatanizm, ale my chcielibyśmy wypróbować
wszystkich mozliwych metod, bo do tej pory nic nie pomagało, a szkoda
dziecka.
Jeśli chcesz, zostaw maila, dam znać o efektach, czyli za około 40 - 50 dni.

Pozdrawiam,
Mayson

poszukiwany ORTOPEDA w Katowicach
Synvisc - taniej?