[polecam] laryngolog Wrocław

1. Data: 2005-09-25 17:46:04

Temat: [polecam] laryngolog Wrocław
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Nie wiem, czy coś takiego jest tutaj praktykowane, ale ... jestem pod sporym
wrażeniem laryngologa, u którego ostatnio wylądowałam. Przed nim byłam u 2
innych lekarzy, którzy nie byli w stanie tak na prawdę dobrać dobrych leków,
a jak się potem okazało, dobrze zdiagnozować mnie. No w każdym razie jestem
very zachwycona panią dr Magdaleną Batorzyńską-Milach (przyjmuje we wrocku
prywatnie na moniuszki i na traugutta). :)

Piszę tak, jakby ktoś kiedyś potrzebował... :)

Lamia_

--
"Piekne kobiety zostawmy mezczyznom bez wyobrazni"

2. Data: 2005-09-25 17:58:57

Temat: Re: [polecam] laryngolog Wrocław
Od: " " <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Ja też nie wiem, czy często się zdarzają takie rekomendacje :-).
Ale Twoja na pewno bardzo się przyda i fajnie, że o tym pomyślałaś.
Dobry lekarz to skarb!

Pozdrawiam,

Ewa

lamia_ <l...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> prywatnie na moniuszki i na traugutta). :)
>
> Piszę tak, jakby ktoś kiedyś potrzebował... :)

Zwiekszanie temperatury ciala
neuroinfekcja
Bóle zginaczy nóg
[ogloszenie] tlumaczenia medyczne pl-eng
Krwiobieg