CO oznacza PRO* w analizie moczu?

1. Data: 2005-09-25 18:26:10

Temat: CO oznacza PRO* w analizie moczu?
Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Okresowe badanie moczu, a w nim:
clarity: przej.
color: brown
glu: neg
bil: neg
ket*: trace
sg: 1.010
pH: 8.0
PRO*: 30mg/dL
uro: 0.2 E.U./dL
nit: neg
blo: neg
leu: neg

Rozumiem, że * oznacza coś niepokojącego. Znaczenie Ket znalazłam w sieci,
ale co to takiego PRO?

No i skąd ten kolor brown? Krew raczej wylkuczona, buraki również, leków nie
biorę.
Matka karmiąca jestem, moze to ma coś wspólnego?:)

Agata

2. Data: 2005-09-25 19:04:28

Temat: Re: CO oznacza PRO* w analizie moczu?
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 25 Sep 2005 20:26:10 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Agata, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> ale co to takiego PRO?

protein - czyli bialko.
Co do reszty - to sie nie wypowiadam - poza tym ze ketonow w moczu nie
powinno byc a pH powinno byc nizsze. Bialka tez lepiej zeby nie bylo.
Wypadaloby do lekarza sie przejsc na pewno.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

3. Data: 2005-09-25 19:42:35

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinno byc a pH powinno byc nizsze. Bialka tez lepiej zeby nie bylo.
> Wypadaloby do lekarza sie przejsc na pewno.

uuuuuuu... no ale nauczycielem chyba być mogę.?
Faktycznie, do lekarza marsz.
Dziekuje za informacje!
Pozdraiwam
Agata

4. Data: 2005-09-26 11:42:54

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 25 Sep 2005 21:42:35 +0200 wiedźmin zdziwił się

Raczej tak :)

5. Data: 2005-09-26 18:19:26

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 25.09.05, około 20:26:10, Agata bulgocze:

> Witam
> Okresowe badanie moczu, a w nim:

ciemny kolor jak na taki niski ciężar. poza tym pH faktycznie za wysokie,
ale białko czasem występuje fizjologicznie lub w wyniku błędów przy
pobieraniu próbki - zwłaszcza u kobiet.
ale to badanie okresowe chyba do czegoś służy, prawda? ktoś je ogląda? to
niech Ci powie co dalej ;) gdyby to były moje wyniki to bym się wcale nie
przejęła.

zdrówko!
--
ika - umop apisdn

6. Data: 2005-09-26 18:31:32

Od: "Agata" <a...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niech Ci powie co dalej ;) gdyby to były moje wyniki to bym się wcale nie

A dzieki Ika:) Miło Cię znowu widzieć.
Tak, czemuś służą te wyniki, ale wiesz jakie czasy. Mam nadzieje, ze w tym
roku Dyr mojej szkoly nie załatwi wpisów do książeczki bez obejrzenia
pacjenta.
Dziekuje raz jeszcze
pozdriawam
Agata
ps. A mój Maciek po przeszczepach po oparzeniu ma się dobrze, walczymy z
bliznami.

7. Data: 2005-09-26 19:43:42

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1ub3fupbwitfx.1x7i0tgn90i9u.dlg@40tude.net...
> [...]
> nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
> rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Agata, a

Moim zdaniem absolutnie nie. Nauczycielem nie. Nauczycielką? A i
owszem:-)
Marek Li

[polecam] laryngolog Wrocław
Zwiekszanie temperatury ciala
neuroinfekcja
Bóle zginaczy nóg
[ogloszenie] tlumaczenia medyczne pl-eng