Re: Uda- jak wyszczuplić?

Data: 2002-09-12 08:05:29
Temat: Re: Uda- jak wyszczuplić?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Sunnie" <a...@n...net> napisał w wiadomości
news:3D7F091D.1010205@netscape.net...
> Nie mam tu w W-wie roweru :( A nawet jak bym miała, to po pierwsze nie
> mam go gdzie schować- wieszanie na ścianie w mieszkaniu lub trzymanie na
> balkonie kłóci sie z moim poczuciem eftetyki.Poza tym jazda w W-wie to
> lekkie samobojstwo chyba...

Jak się mieszka w śródmieściu i chce się jeździć ulicami, to faktycznie nie
najlepszy pomysł, ale na peryferiach są ścieżki rowerowe prowadzące za
miasto - z Mokotowa do Powsina i Lasu Kabackiego - dojeżdżasz bezpiecznie, a
potem w lesie można się wyszaleć.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl