Re: Ulga remontowa - kontrola US w domu?

From: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75@REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Ulga remontowa - kontrola US w domu?
Date: Sun, 12 Mar 2006 15:00:32 +0100

Dnia Sat, 11 Mar 2006 13:56:37 +0100, Tomek napisał(a):

> Sprawdzane są podejrzane odliczenia. Np. w ciągu kilku lat dwa piece, itd.

Gdy szukałem paneli to w jednym sklepie była promocja,
że ułożenie kilka zł/m2 taniej robią jak się u nich kupi.

Jak się dopytałem to "promocja" polegała na tym, że
to jakiś ich znajomy kupował panele na fakturę na siebie
i odliczał sobie je na ulge remontową.
Jakoś to grubymi nićmi szyte, ale może gościu jest
jednocześnie kumplem naczelnika US? No bo jak wyjaśni
odliczenie kilku tysięcy m2 paneli? :)

Miroo