Uplywajacy czas, a podejmowanie decyzji.

121. Data: 2011-12-20 12:12:32

Temat: Re: Uplywajacy czas, a podejmowanie decyzji.
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:4eef8fae$0$1211$65785112@news.neostrada.pl...

> Ależ oczywiście! Wystarczy tylko odpowiednio te badania ubrać w słowa.
no ale to raczej chodziło o badania rozbierające - że tak to ujmę
> Ja na ten przykład dałabym się zwieść, bo już od dawna miałam wrażenie, że
> zmieniliście temat. Gdyby nie ten ostatni mały wtręcik... ;)))
no i teraz nie wiem - czy mam rozumieć, ze to wszystkie kobiety
daja się zwodzić i akceptuja te "badania" - jeśli tylko "ubiór słowny"
jest odpowiedni ? Coś mi wygląda, że chyba się rozmijamy w podtekstach ?
:)))

122. Data: 2011-12-20 12:14:01

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

..
> jaki Ty jesteś grzeczny :)

rozumie,że znowu Cię zawiodłem ?
oxana narobiła Ci apetytu - a tu .....
:))))

123. Data: 2011-12-20 12:21:53

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "w w" <1...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>Tak, wyróżniasz się, jesteś gwiazda pokroju Fritzla i tak powinieneś
>skończyć.

Oxanko czy ty się jakoś ostatnio nie uderzyłaś ?
To może dlatego widzisz te gwiazdy ?

Martwie sie o Ciebie bo - chyba miałaś
jakies przykre doświadczenia z mężczyznami ?
Jednak czy nie zbyt łatwo/pochopnie uogólniasz ?

Fałszywe świadectwo - nie cieszy sie względami ....

124. Data: 2011-12-20 12:25:44

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "malkontent"

> Nie jestem obrażalski więc spokojnie. Natomiast bywam czasami złośliwy
> więc ja cię czymś dotknąłem to również przepraszam.

Nie nie.
Poprostu najpierw Oxana potem Redi w końcu i Ty jakbyś _powoli_ tracił
cierpliwość.
Ja sie ani troche nie gniewam - nie chciałem Wam tylko psuć natroju przed
swiętami.

125. Data: 2011-12-20 12:42:50

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-20 13:25, malkontent pisze:
> U?ytkownik "olo"<o...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Nie nie.
> Poprostu najpierw Oxana potem Redi w ko?cu i Ty jakby? _powoli_ traci?
> cierpliwo??.
> Ja sie ani troche nie gniewam - nie chcia?em Wam tylko psu? natroju przed
> swi?tami.

To nie o cierpliwość chyba chodzi ... Hmmm ...
Ale jeśli o cierpliwość ...
To powiedz - do czego dokładnie mi jej zabrakło ? Jakbym
okazał więcej cierpliwości, to co konkretnie by to poprawiło ? :)))
Gdzie jest ta szansa, jakość, atrybut, cecha, która wymaga więcej
mojej cierpliwości ? :)

126. Data: 2011-12-20 13:03:00

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości
>W dniu 2011-12-20 13:25, malkontent pisze:
..
> To nie o cierpliwość chyba chodzi ... Hmmm ...

w tym poście jeśli chodzi o Ciebie - to nie chodziło mi o cierpliwość
- tylko zdecydowanie zły odbiór tego co pisałem.

> [...]
> okazał więcej cierpliwości, to co konkretnie by to poprawiło ? :)))
> Gdzie jest ta szansa, jakość, atrybut, cecha, która wymaga więcej

natomiast o cierpliwości Ci pisałem - nie wprost - wcześniej
cytatem z Milera - nie ważne jak zaczyna - ważne jak .....

Jak masz dysonans pozanwczy - jak z tymi ptakami -
to mozesz albo szybko go zredukować -
konkluzją w stylu : musi byc tak jak do tej pory
( czyli _napewno_ nie ma tam nic nowego - tylko
jakies nie istotne szczegóły komunikacyjne miedzy ptakami)
albo cieprliwie chodzić z tym dysonansem - aż _może_
coś Ci się wykluje - coś czego się nawet nie spodziewałeś.

( poczucie wyższości on)
Tylko mi już nie marudź :))))
(poczucie wyższości off)
Czytasz te grupe tyle lat - poczytaj sobie
Jet-a z archiwum - i postaraj się zrozumieć.

127. Data: 2011-12-20 13:32:29

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę malkontent wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> natomiast o cierpliwości Ci pisałem - nie wprost - wcześniej
> cytatem z Milera - nie ważne jak zaczyna - ważne jak .....

I jabłka żółtemu też nie smakują chyba...

Qra

128. Data: 2011-12-20 13:39:31

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent"

> Jak masz dysonans pozanwczy - jak z tymi ptakami -

Sorry że tak między wódkę a zakąskę ale zarówno w topiku jak i tutaj raczej
raczej chodziło o sposoby dopuszczalne przy budowie modeli rzeczywistości.
Albo budujemy taki model zgodnie z formalnymi wymogami, albo hulaj dusza,
Poppera, Ockhama, Kuhna a nawet Poincare'a nie ma. Nawet jeżeli kiedyś okaże
się (w co naprawdę głęboko wątpię) że gatunki ( tutaj też dziwnym byłoby że
specjacja genetyczna skutkuje odrębnym "polem") gromady, czy rzędy żywych
istot mogą w jakiś nieodkryty poprzez współczesną naukę sposób przesyłać
informację pomiędzy spokrewnionymi osobnikami, to musi to odbywać się za
pośrednictwem energii/materii. Każdy, nawet najmniejszy element informacji,
bit, musi mieć reprezentację energetyczną. Nie istnieje w naszym świecie
informacja, bez jej nośnika. Wybór należy do badacza, albo znajdzie model i
sposób przesyłania bitów albo zachwyci się bajką o cudach i dziwach natury.
Tylko ta bajka to będzie model nieznane o niezbadanym. Bajek takich można
będzie ułożyć ile bądź i wszystkie będą zupełnie jałowe poznawczo. Po za
możliwością zachwytu przy opisie filmiku i zachwytu ze zlikwidowania
dysonansu poznawczego.

pzdr
olo

129. Data: 2011-12-20 13:44:33

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-20 14:03, malkontent pisze:

> Jak masz dysonans pozanwczy - jak z tymi ptakami -
> to mozesz albo szybko go zredukowa? -

A więc o to chodzi.
To ja Ci powiem tak: nie było u mnie dysonansu poznawczego,
jeśli chodzi o te szpaki. Albo inaczej: mając duszę
naukowca wiem realnie, jak takie dysonanse się redukuje
i nie mam wątpliwości, że to jest dobre 'wyjście'.
Tym bardziej nie było takiego dysonansu u ola, który
wspomniał, że podobne efekty badano w bardziej złożonych
sytuacjach u nietoperzy i są wyniki.

Dysonanse poznawcze, którym pozwalam się rozwijać
płyną u mnie bardziej z kierunków takich, jak
zarysowany w wątku 'Bez tajemnic ...'. Czyli tam, gdzie
konflikt pojawia się w płaszczyznach moralno-etycznych
związanych z różnymi powinnościami i ich oczekiwanymi
rezultatami, czy też między różnymi tabu i oczekiwaną
ochroną, która powinna z nich płynąć.

Np. tam, gdzie terapeuta-mąż-ojciec ściera ze sobą kilka
spraw:
należy angażować się w pracę z pacjentem, bo to jest dobre
należy angażować się w rodzinę, bo to jest dobre
nie należy zdradzać żony emocjonalnie, bo to jest złe
nie należy zdradzać męża fizycznie, bo to jest złe
należy przedstawiać dzieciom świat w sposób dopasowany
do ich etapu rozwojowego, bo to jest dla nich dobre
nie należy problemów zamiatać pod dywan, bo to jest
dla dzieci złe

albo

terapeuta powinien działać tak i tak, bo to
jest dobre dla pacjenta
pacjent po zejściu z kozetki popełnia samobójstwo

130. Data: 2011-12-20 13:49:31

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> pacjent po zejściu z kozetki popełnia samobójstwo

Zejścia bywają śmiertelne same w sobie.

Qra, sorry nie mogłam

z okazji swiat (i nie tylko) - spam- itd
O małżeństwie
Dzieci bawią w sklepie
Wygram/przegram wybory
Kura czy Ja-jko