Uplywajacy czas, a podejmowanie decyzji.

171. Data: 2011-12-22 20:38:24

Temat: Re: Uplywajacy czas, a podejmowanie decyzji.
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:jcvje1$vc3$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "malkontent"
> .

> Gdybyś był przeciwnej płci byłbym przekonany że to kokieteria ;)
> To nie było założnie :) To jest wynik moich własnych badań.

nie zrozumieliśmy się

Mi chodziło o to, że w twojej klasyfiakcji ( jak w kazdej rozsądnej)
są zapewne rozsądni i nie rozsądni - a tu potrzbna jest dodatkowa
klasa - dziwacy - tacy nie to ni to.
Coś jak w fizyce kwantowej jednoczesnie fala i cząstka.
Zaleznie od tego jak zapytasz ( przeprowadzisz eksperyment)
to dostajesz cos innego :))))
..

> Było, minęło. Dzisiaj akurat nie lubię komputerów OEM :(

hm.. aktualnie nie mam do nich stosuku emocjonalnego :))

> Wybacz, nie będę się rewanżował, obawiam się zapętlenia ;)
rozumiem

172. Data: 2011-12-22 20:39:51

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2011-12-22 16:08, malkontent pisze:
..

> Czasem pokładam duże nadzieje w rozum dyskutanta. :) <= a masz!

no dzięki :)
..

> Niech będzie.

:))

173. Data: 2011-12-22 20:56:29

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> daruj sobie...
> jeszcze do niedawna co noc spałam z trzema facetami
> więc mi nie opowiadaj za czym nie przepadają ;)

masz racje - jestem bez szans
- ja nie spałem jeszcze z facetem
:)))

> zwykle, gdy ktoś mnie zainteresuje to do niego zagadam
> a jego odpowiedź świadczy o tym kim jest.

a kim ja jestem ?

> Co prawda ryzykuję, że trafi się maruda,
> albo ktoś kto wszystko przekręca...

czyli nierozgarnięty maruda
( bo to było o mnie? )

> ale ponieważ cieszą mnie drobiazgi, nie martwię się tym, że inni się nie
> starają ;)

od ilu karatów te drobiazgi Cie cieszą ?

nie nie - mnie nie stać - dobrze,że
Cie to nie martwi - bo bym był w kłopocie

czy już postarałem się dostecznie ?
zdyskwalifikowany ide na ławkę kar ?
:))

174. Data: 2011-12-23 08:01:51

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> masz racje - jestem bez szans
> - ja nie spałem jeszcze z facetem
> :)))
niby nic takiego ;)
ale to możne nawet lepiej

> a kim ja jestem ?

kimś ważnym dla jednej takiej ;)

> czyli nierozgarnięty maruda
> ( bo to było o mnie? )

nie, nie jest tak źle

> od ilu karatów te drobiazgi Cie cieszą ?

masz złote zęby?

> nie nie - mnie nie stać - dobrze,że
> Cie to nie martwi - bo bym był w kłopocie

hihi, ja też ;)

> czy już postarałem się dostecznie ?
> zdyskwalifikowany ide na ławkę kar ?
> :))

możesz robić co chcesz :)

kiwiko

175. Data: 2011-12-23 09:51:14

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widać musieliśmy się conajmniej raz minąć ;)

> I jeszcze raz pieniędzy ;)

Czyli stabilnego zatrudnienia w rzeczywistości
metafizycznej :)

Btw. zastanawiam się na boczku czy połączona
rzeczywistość metafizyczna z fizyczną są bardziej
odporne na kryzys gospodarczy na świecie niż sama
li tylko rzeczywistość fizyczna ?

176. Data: 2011-12-23 11:30:32

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony"

> [...]
>
> Btw. zastanawiam się na boczku czy połączona
> rzeczywistość metafizyczna z fizyczną są bardziej
> odporne na kryzys gospodarczy na świecie niż sama

Jedynym problemem jest to że z punktu widzenia obserwującego, obie
funkcjonują zawsze w komplecie, tylko i wyłącznie jako doznania i myśli.

pzdr
olo

177. Data: 2011-12-23 11:43:34

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent"

> [...]
> Coś jak w fizyce kwantowej jednoczesnie fala i cząstka.
> Zaleznie od tego jak zapytasz ( przeprowadzisz eksperyment)
Zawiniła więc dualna natura słówka - rozsądny :)
Jako korpuskuła oznacza wyłącznie działanie zgodne z interesem swojego
fitness, a jako fala określa ontologię naszego postrzegania ;)

> hm.. aktualnie nie mam do nich stosuku emocjonalnego :))

Ech, ten makiawelizm mojego myślenia. Poprawiam, na siebie jestem zły,
popsułem płytę nowego pececika :(

pzdr
olo (rozsądny tylko falowo)

178. Data: 2011-12-23 12:10:38

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-23 12:30, olo pisze:
> Użytkownik "zażółcony"

> Jedynym problemem jest to że z punktu widzenia obserwującego, obie
> funkcjonują zawsze w komplecie, tylko i wyłącznie jako doznania i myśli.
Dla solipsysty może tak, ale nie dla malkiego :)

179. Data: 2011-12-23 14:01:22

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> niby nic takiego ;)
> ale to możne nawet lepiej

chyba tak - jakos tak ,pewnie. z przyzwyczajenia
wolę druga płeć :)))
..

> kimś ważnym dla jednej takiej ;)

to pewnie jakaś desperatka ? czy co ?
:)))

> nie, nie jest tak źle

zanczy jest jeszcze gorzej :)))

> masz złote zęby?

no tak - kiwiko jako kobiece wydanie ....
http://www.youtube.com/watch?v=0ko9uoePwQU

> hihi, ja też ;)

to oboje możemy odetchnąć z ulgą
:)))

..
> możesz robić co chcesz :)

dziękuję - jesteś bardzo łaskawa :)))

180. Data: 2011-12-23 14:01:28

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "malkontent"

> Ech, ten makiawelizm mojego myślenia. Poprawiam, na siebie jestem zły,
> popsułem płytę nowego pececika :(

jak elektrycznie to do serwisu

jak mechanicznie to cóż - życie
wymaga ponoszenia kosztów :))

chyba, że to problem - upywającego czasu
- czyli terminu na jaki to jest potrzebne
wtedy :(((

> pzdr
> olo (rozsądny tylko falowo)
:)))

z okazji swiat (i nie tylko) - spam- itd
O małżeństwie
Dzieci bawią w sklepie
Wygram/przegram wybory
Kura czy Ja-jko