Uroczysta kolacja dla rodziców

11. Data: 2007-10-23 16:28:41

Temat: Re: Uroczysta kolacja dla rodziców
Od: "Walkie!" <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej pisze:

> o widzę że dwaj nowi na grupie :), myśmy już to przerabiali nie raz
>
> Jędrek

Dziękuję :)
Poprawiłeś mi humor, zaśmiałam się do monitora :) jest super ;))
--
Justyna/walkie!

12. Data: 2007-10-23 17:54:09

Od: "Tomasz Dryjanski" <T...@s...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> o widzę że dwaj nowi na grupie :), myśmy już to przerabiali nie raz

To ja przepraszam.

T. D.

13. Data: 2007-10-24 07:38:26

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> nie, nie żartuję
> uczniowie zasypują nas takimi postami, maja na lekcji z informatyki takie
> durne zadanie, żeby umieszczać na tej grupie właśnie takie wiadomości,
> nauczyciel jest taki zdolny i nie wie że jest np. grupa "test"
> az
Nie zrozumiałeś, pytałam czy żartujesz pisząc o tych dwóch nowych
Pzdr. - Agnieszka

Nalewka z dzikiej róży (suszonej)
zupa de albondigas
garnek rzymski roemertopf - przepisy