Re: Urodziłam chamkę

Data: 2008-04-13 21:17:11
Temat: Re: Urodziłam chamkę
Od: "michal" <6...@g...pl>

siostra wrote:

> Mąż dobrze zarabia za granicą a ona przyjeżdża na 3 tyg, chodzi po
> PABACH, a potem zbiera haracz po całej rodzinie, bo tak ją
> przyzwyczaili, jaki na to Ja mam na to wpływ, mam tylko jedną pensje
> i musze sie za nia tu utrzymać.. sama, a mąż?, 22 lata temu poszedł,
> rozbił nasze małżństwo i ...jego kochanka swoje, i po 5 latach odeszła
> od niego zostawiając 5 ...letnie ich dziecko ..z nim, dzisiaj chłopak
> ma 18 lat, nie pracuje, ćpa i pije alkohol, dlaczego tak mnie
> oceniacie?, chciałam dobrze, przykro mi.., ale nikogo to nie
> obchodzi..

Obchodzi nas raczej i dlatego dobrze Ci radzimy, żebyś nauczyła się z tym
żyć, bo nie zmienisz nikogo spośród ludzi, o których wspominasz z Twoją
córką włącznie. Pomyśl teraz o sobie i o ukochanej wnuczce, która Ciebie
kocha. Żyj dla niej i dla siebie nie robiąc błędów z przszłości.
Tylko że najpierw musiałabyś zrozumieć, o czym mówimy, nakłaniając Cię do
rachunku sumienia. Możesz wyciągnąć wnioski tylko z własnych błędów. Nie da
się tego zrobić z cudzych.

michał