Urzadzenie do parzenia kawy

1. Data: 2002-12-16 09:12:21

Temat: Urzadzenie do parzenia kawy
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy gdzies mozna kupic cos takiego, czego uzywaja w kawiarnaich Porzegnania
z Afryka? Bardzo mi sie ten patent podoba i chcialabym taki miec :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-16 11:28:01

Temat: Re: Urzadzenie do parzenia kawy
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

> Po przeszukaniu Internetu stwierdzilam, ze nazywa sie to dzbankiem do mokki
> lub kafeteria.

A w "Pożegnaniu z Afryką" już takich nie sprzedają?

--
Gosia zdziwiona
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-12-16 11:29:34

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Biernacka" wrote
> Bardzo mi sie ten patent podoba i chcialabym taki miec :)

Po przeszukaniu Internetu stwierdzilam, ze nazywa sie to dzbankiem do mokki
lub kafeteria. Dziala na zasadzie zagotowywania wody w dolnym naczyniu i
skraplania sie pary w gornym po przejsciu przez kawe. Zadnej informacji
gdzie kupic ani ile kosztuje nie zlalazlam. Najlepiej byloby w Warszawie,
ale chociaz nazwy firmy to produkujacej lub dystrybuujacej poszukuje.

Nie badzcie potwory i powiedzcie, czy wiecie cos na ten temat. Mam dzis
rocznice slubu i chcielismy sobie taki nabyc. Wiem, ze pozno sie za to
biore, ale corka mi sie na ospe rozchorowala i dopiero dzis moge sie tym
zajac.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-16 11:39:04

Od: "Maciek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

We Wrocławiu to wiem gdzie to można kupić (sam mam Lavazza). Ostatnio
widziałem na stoisku Tchibo w Galerii Dominikańskiej (Wrocław), ale z tego
co pamietam to w Jankach jest taki sam sklep firmowy Tchibo.

Maciek

1. Data: 2002-12-16 14:25:23

Od: "grego" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja widzialem takie w sklepiku przy kawiarni "Pozegnanie z Afryka".
Grzegorz (Kielce)

1. Data: 2002-12-16 18:20:33

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co tu czytam to macie na mysli dzbanek (czajnik) do kawy espresso. Ja
mam moj z Ikeii, ale z Niemiec, moze w polskiej Ikeii tez to jest.
Najpopularniejsze czajniki sa firmy Bialetti. Do tego jeszcze trzepaczka do
mleka i masz prawdziwe cappucino w domu.

Monika

1. Data: 2002-12-16 21:15:13

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zGosiula" wrote in message news:3DFDB8C1.3030408@poczta.onet.pl...

> A w "Pożegnaniu z Afryką" już takich nie sprzedają?

Byly i nabylam. Cos mnie straszna zacma umyslowa dopadla, skoro zapomnialam,
ze poza kawiarniami i sklep maja na Freta. Bardzo wszystkim dziekuje - z
nabytku sie bardzo ciesze, a kawa wyszla super - nabylismy do tego rowniez
taka aromatyczna, swiezo zmielona kawusie. Pychota ;))))

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-17 07:21:44

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

> Byly i nabylam. Cos mnie straszna zacma umyslowa dopadla, skoro zapomnialam,
> ze poza kawiarniami i sklep maja na Freta.

:-))) My też takie urządzonko posiadamy :-). Mamy jeszcze maleńkie
filiżaneczki, dzbanuszek do śmietanki i cukierniczkę do kompletu :-).

--
Gosia

1. Data: 2002-12-17 08:31:14

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"zGosiula" wrote
> :-))) My też takie urządzonko posiadamy :-). Mamy jeszcze maleńkie
> filiżaneczki, dzbanuszek do śmietanki i cukierniczkę do kompletu :-).

Wlasnie mi wczoraj wyszlo, ze musze kupic albo jeszcze jedno, albo male
filizaneczki. Na dwie osoby tej kawy to w tych, ktore posiadam bylo mniej
niz polowa objetosci :))) Ale to pewnie jakos w przyszlosci - generalnie
wieczor wyszedl bardzo mily, bo zrobilam foundue serowe, a pozniej byla kawa
z wafelkami. Zreszta z tymi waflami tez bylo ciekawie - jak znajde chwile to
opisze ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

Prodiż
Maklowicz i okolice
znowu problem z menu kolacyjnym!
Rafaello - pyszne z kokosem
Kargule - jak sie to cholerstwo nazywa ?