Uszczelnienie wędzarni.

51. Data: 2015-01-22 12:35:48

Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 09:05:59 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:
> [...]
cywilizowany krajowy odpowiednik to jego sprawa.
> A jednak
> Powtorze jeszcze raz: jestes durniejszy niz ustawa w tym kraju przewiduje.
> Jedz sobie nieszkodliwe mieso ze sklepw, najlepiej peklowanychsola drogowa,
> nacieranych octem zeby odswiezyc i najebanych chemia zgodnie z etykietami, ktorych
> i tak pewnie nie czytasz. I koniecznie wierz we wszystko co powiedza w tvn.

Przestraszyłeś się bo jesz albo jadasz od czasu do czasu coś wędzonego w chujowej
wędzarni. Niby takie zdrowe a jednak ktoś z rodziny albo sąsiadów na raka umarł.
Oczywiście twardziela będziesz grał do końca. Ale jak zobaczysz coś z tandetnej
wędzarni to z rezerwą podejdziesz do możliwości konsumpcji. Za każdym razem jak
zobaczysz coś uwędzonego to ci się przypomni co tutaj było napisane. I już nigdy nie
będziesz wiedział czy wędzone w beczce szkodzi czy nie szkodzi.

52. Data: 2015-01-22 15:05:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 22 Jan 2015 03:35:48 -0800 (PST), k...@g...com
napisał(a):

> I już nigdy nie będziesz wiedział czy wędzone w beczce szkodzi czy nie szkodzi.

Dupku - pra....pradziadkowi nie zaszkodziło, pra..dziadkowi nie
zaszkodziło,dziadkowi też nie, a ja mam iść kupować w sklepie, bo tam się
najlepiej zatroszczą o MOJE zdrowie? - nie jestem dupkiem.
:-D

53. Data: 2015-01-22 15:15:08

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

>Przestraszyłeś się bo jesz albo jadasz od czasu do czasu coś wędzonego w chujowej
wędzarni.

A jak miesko ladnie podane w sklepie i nie widzisz w jakich warunkach robione to na
pewno jest ok.

54. Data: 2015-01-22 15:19:26

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś mężczyzną, a jakoś ten marny chromosom Y niczego nie wniósł w Twój
> rozum, więc raczej porzuć te głupie seksistowskie zagrywki.

Cóż, jednak jesteś tępa i za grosz nie masz wyobraźni. Jak można zrobić
wędzarnię z listewek? Dla lalek? To są deski, co najmniej takie jak na
boazerię. Ja mam zrobioną wędzarnię z desek na podbitkę, rogi
uszczelnione filcem i nic nie wypada.

55. Data: 2015-01-22 15:25:29

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesmiewca napisał:

> A jak miesko ladnie podane w sklepie i nie widzisz w jakich
> warunkach robione to na pewno jest ok.

Drobiowatemu mogło chodzić o coś takiego:

http://www.czterylapy.pl/product.php?p=2097

--
Jarek

56. Data: 2015-01-22 15:49:04

Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-21 o 15:27, XL pisze:

> Jestem kobietą, i właśnie dlatego wiem, o czym piszę

Jak tak czytam grupę, to widzę, że Ty wiesz wszystko. Pan Bóg jak czegoś
nie wie, to też na pewno dzwoni do Ciebie.

57. Data: 2015-01-22 19:42:27

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 15:15:29 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> A jak miesko ladnie podane w sklepie i nie widzisz w jakich warunkach robione to na
pewno jest ok.

Za każdym razem jak się zetkniesz z czymś wędzonym przypomni ci się ten temat. I
będziesz się zastanawiał czy w przyszłości nie będzie jakiś negatywnych skutków w
postaci nowotworu na przykład. Za każdym razem. A jak byś ( odpukać) kiedyś
zachorował na raczysko to zadasz sobie pytanie czy to czasami nie od tego że kiedyś
wydawało ci się że mądrzejszy byłeś i nie słuchałeś jakiejś rady. Możesz to traktować
jako klątwę kogutka.

58. Data: 2015-01-22 19:46:01

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 15:06:03 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> zaszkodziło,dziadkowi też nie, a ja mam iść kupować w sklepie, bo tam się
> najlepiej zatroszczą o MOJE zdrowie? - nie jestem dupkiem.

być nazwanym dupkiem przed skretyniałą debilkę to raczej zaszczyt. Żryj sobie co
chcesz. Na tobie można dobrze zarobić. Jak by cie w klatkę wsadzić i po jarmarkach za
kasę pokazywać. Ludzie chętnie by zapłacili za możliwość obejrzenia debilki.

59. Data: 2015-01-22 19:48:55

Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 22 stycznia 2015 15:49:05 UTC+1 użytkownik aaadam napisał:

> Jak tak czytam grupę, to widzę, że Ty wiesz wszystko. Pan Bóg jak czegoś
> nie wie, to też na pewno dzwoni do Ciebie.

To była nauczycielka. Najgorszy i najgłupszy gatunek inteligencji jaki istnieje. Ta
kretynka nie znosi takich co mają inne zdanie. Każdy nauczyciel tak ma. Tylko że
grupy to nie szkoła.

60. Data: 2015-01-23 07:43:55

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...com napisał(a):

>Za każdym razem jak się zetkniesz z czymś wędzonym przypomni ci się ten temat.

Dla ciebie caly swiat to junia i jej durnowate zarzadzenia, na szzcescie to tyko
wycinek calej
populacji na ziemi, ktora ma gdzies jej postanowienia i dalej sobie w szczesciu
bedzie wedzic.

Włącznik zbliżeniowy do zabudowy w kuchni
krzywe wiertło SDS
Jaka szlifierke oscylacyjna kupic
Szafka, połka na dvd - jaka kupic
Bluray z wifi i dvb-t