Uszkodzony koszyk w zmywarce

1. Data: 2006-08-20 10:46:57

Temat: Uszkodzony koszyk w zmywarce
Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowa zmywarka Bosch. Na własne życzenie, własnymi rękami ułamałem jeden
z prętów w koszyku gdzie wkłada się naczynia. Czy będzie to miało jakiś
w wpływ na pracę zmywarki w dłuższym okresie?
Oczywiście poza faktem, iż koszyk będzie korodował w miejscu ułamania?
A może jest jakiś patent aby to miejsce zabezpieczyć?
Nowego koszyka ze względu na koszt na razie nie chce mi się kupować.
Gwarancja chyba też tego nie uwzględni?

Michał
Człowiek rodzi sie zmęczony i żyje aby odpocząć
emalia: movie[na]eko[kropa]net[kropa]pl

2. Data: 2006-08-20 13:27:33

Temat: Re: Uszkodzony koszyk w zmywarce
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):
> A może jest jakiś patent aby to miejsce zabezpieczyć?
Nie powinno się nic dziać. W mojej kilka lat temu odpadła powłoka w
jednym miejscu koszyka, nic sie nie dzieje, koroduje trochę. Gdyby to
się stało dziś, to na pewno odtłuściłabym, osuszyła dokładnie i
zaklajstrowała ułamany koniec dość grubo silikonem bezbarwnym lub
białym, ew. klejem Distal (dwuskładnikowym) - moja koleżanka ma to
opatentowane od paru lat. Działa.
Myć naczynia można znowu dopiero po wyschnięciu silikonu !

3. Data: 2006-08-20 16:23:36

Od: Michał <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl napisał(a):
> [...]
> opatentowane od paru lat. Działa.
> Myć naczynia można znowu dopiero po wyschnięciu silikonu !

Distal nie dziala. Mialem kiedys w poprzedniej zmywarce sklejone kolko
od koszyka, wytrzymalo ok 3 miesiecy, pozniej klej odpadl.

4. Data: 2006-08-20 16:47:54

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Michał napisał(a):
> Distal nie dziala. Mialem kiedys w poprzedniej zmywarce sklejone kolko
> od koszyka, wytrzymalo ok 3 miesiecy, pozniej klej odpadl.
Bo było narażone na obciążenia mechaniczne. Jeśli chodzi tylko o
zabezpieczenie powierzchni, Distal na pewno byłby dobry. Co do
silikonu - mam dzbanek do parzenia herbaty, w którym część szklana
ujęta jest w metalowy uchwyt. Między nimi jest uszczelnienie
silikonowe. Już od roku myje ten dzbanek w zmywarce , nic się
silikonowi nie dzieje - nie zmienia koloru ani właściwości. Jesli
tylko dobrze "opaćkać" koniec ułamanego preta - powinno być O.K.

5. Data: 2006-08-21 07:38:07

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

tylko dobrze "opaćkać" koniec ułamanego preta - powinno być O.K.

Jeżeli pręt się tak ułamał, że jest koniec, to opaćkać i potem założyć
koszulkę termokurczliwą. Gorzej, jak się ułamał, tak, że nie ma końca
Jacek

6. Data: 2006-08-21 21:45:42

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> Jeżeli pręt się tak ułamał, że jest koniec, to opaćkać i potem założyć
> koszulkę termokurczliwą. Gorzej, jak się ułamał, tak, że nie ma końca
Wtedy opaćkać miejsce ułamania (wraz z najbliższą okolicą) tak,
aby całe (od spodu i z wierzchu) było utopione w uszczelniaczu.
Będzie OK. Polecałabym JEDNAK silikon. Przypomniało mi się, że raz
skleiłam pęknięty uchwyt od noża i po paru myciach klej trochę
popękał.

Rdza - białe spodnie
Do Elektryków - problem z bezpiecznikiem
3,4 piętro i ekrany dźwiękoszczelne
Deweloper STASCHIOK, osiedle 'Przy Rzeczce' w W-wie (Białołęka)
Problem ze zmywarką