Utknełam

41. Data: 2004-05-17 07:29:11

Temat: Re: Utknełam
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

FeLicja w wiadomości news:c88ujg$7p$1@inews.gazeta.pl pisze:

> Powaznie? Dziekuje Ci, o Wielka, pisuje na grupy niusowe od 7 lat,

Tak jak wiek nie implikuje posiadania madrosci zyciowej, tak i staz na
grupach niekoniecznie oznacza wyrobiona umiejetnosc korzystania z tychze.

42. Data: 2004-05-17 08:29:12

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja" napisał

> Ale o co chodzi? Czy Karola nie mogla sama sie wczesniej domyslic, ze ja
> nie przyszlam tu z prosba o (jej) porade? ;-)

To i ja sie dolacze... Felicjo/Kasiu - przeczytaj jeszcze raz calosc
dyskusji i zastanow sie co wypisujesz.To jest grupa dyskusyjna i:
po pierwsze: nie musisz stosowac MM i Atkinsa, mozesz sobie jesc co chcesz,
mozesz nawet liczyc kalorie, jesc na obiad slodziki - twoja sprawa.
po drugie: jablka mozna jesc na MM (IMO ;)
po trzecie: po co piszesz na grupe, jesli nie oczekujesz dyskusji? Co
chcialas osiagnac swoim postem? Brawa, wspolczucie, czy zrzutke na terapie
na odrost włosow?.
po czwarte: WYLUZUJ !!!
po piate: jesli piszesz do konkretnych osob, to nie pisz na grupe tylko na
priv - wtedy nikt niepozadany nie bedzie sie wtracal.

Pozdrawiam i zycze wiecej zrozumienia,
musze przyznac ze Karola byla cholernie spokojna i cierpliwa tlumaczac ci
100 razy, ze chciala jedynie zaznaczyc, ze na MM i Atkinsie nie trzeba
stosowac slodzikow ;)
Oczywiscie mozesz sie poddawac sie testom stosowania ich regularnego, nikt
ci tego nie zabrania.
Zwroc uwage jednak na fakt, ze sprostowanie Karoli bylo BARDZO na miejscu,
zwazywszy ze wiele osob czyta ta grupe, i moglyby pomyslec, ze stosowanie MM
jest niezdrowe ze wzgledu na slodziki.

Kafka

43. Data: 2004-05-17 12:57:10

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kafka" napisał w wiadomości

> [...]
> mozesz nawet liczyc kalorie, jesc na obiad slodziki - twoja sprawa.
> po drugie: jablka mozna jesc na MM (IMO ;)

[ciach wszystko co było dalej] - chociaż zgadzam sie w 100%.
Faktycznie Felicjo powinnaś przeczytać jeszcze raz ta dyskusję albo po
prostu sobie odpuścić, bo IMO trochę się zagalopowałaś.
Pozdrawiam,
Małgorzatka

44. Data: 2004-05-18 07:30:41

Od: "Mycata " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mycata <n...@g...pl> napisał(a):

> U mnie:
> dzieki MM od poczatku roku 15 mniej, 173-174 cm wzrostu, 76 kg zywej wagi
> obecnie a od miesiaca waga stoi.

Odszczekuje powyzsze :)
Waga ruszyla wreszcie w dol.

Pozdrawiam,
Mycata

45. Data: 2004-05-23 19:41:15

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:
> Najpierw byłaś śmieszna, teraz jesteś bezczelna. A głupia cały czas,
> toteż pozwolę sobie pokazać Tobie, gdzie Twoje miejsce -- w
> plonkownicy.

No pewnie, skoro nie okazalam pokory i nie podziekowalam za "opierdliwosc" i
"obrzydzenie" automatycznie stalam sie smieszna, bezczelna i glupia.
Pociesze Cie, ze ludzie sa odzwierciedleniem nas samych, co jednynie
potwierdziloby Twoja bezczelnosc, smiesznosc i glupote :-)

> Miłego życia i łyknij waleriany,

Po raz kolejny: rady, o ktore nikt nie prosil, badz laskawa zachowac dla
siebie :-)
Kasia

46. Data: 2004-05-23 19:41:43

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Tak jak wiek nie implikuje posiadania madrosci zyciowej, tak i staz na
> grupach niekoniecznie oznacza wyrobiona umiejetnosc korzystania z
> tychze.

Ale zobacz jak grupe przez moment rozruszalam! ;-)
Kasia

47. Data: 2004-05-23 20:00:02

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Kafka wrote:
> Użytkownik "FeLicja" napisał

> To i ja sie dolacze... Felicjo/Kasiu - przeczytaj jeszcze raz calosc
> dyskusji i zastanow sie co wypisujesz.

Czy kazdy z Was po kolei udzielajacy mi tu rady uznaje, ze ja powaznie nie
umiem czytac? ;-)

To jest grupa dyskusyjna i:
> po pierwsze: nie musisz stosowac MM i Atkinsa, mozesz sobie jesc co
> chcesz, mozesz nawet liczyc kalorie, jesc na obiad slodziki - twoja
> sprawa.

Jak najbardziej, wiem ze to jest grupa dyskusyjna. Wiem ze moge jesc to na
to mam ochote, ale fakt ze pisze tu nie oznacza jeszcze, ze kazdy ma mnie na
sile uszczesliwiac poradami o MM i Atkinsie, prawda?

> po drugie: jablka mozna jesc na MM (IMO ;)

MM nie stosowalam, bo w Stanach jest calkowicie nieznana, orientuje sie w
innych wysokobialkowych dietach, stosowalam South Beach Diet (ktora podobno
jest wlasnie podobna do MM). Na SBD niestety jablek jesc nie mozna (a
przynajmniej nie przez I faze, w drugiej mozna kosztem np ryzu do obiadu,
czy kromki pelnoziarnistego chleba).

> po trzecie: po co piszesz na grupe, jesli nie oczekujesz dyskusji? Co
> chcialas osiagnac swoim postem? Brawa, wspolczucie, czy zrzutke na
> terapie na odrost włosow?.

Daj sie siana ;-) Ja pisalam w odpowiedzi na czyjes pytanie, a nie z
prosba o porady. Dyskusje a owszem, mozna i pociagnac, ale nie wtedy, gdy
ktos wyskakuje z rynsztokiem wylgaryzmow i pelen chamstwa. A ze lubie
darzyc pieknym za nadobne to juz insza inszosc ;-)

> po czwarte: WYLUZUJ !!!

Alez ja CALY CZAS jestem wyluzowana. Powaznie, lepiej sie dawno nie
bawilam. Swoja droga teraz nader kulturalna Karolina tlucze sie na psw,
pewnie tam tez popisuje sie swim nader kulturalnym slownictwem ;-)

> po piate: jesli piszesz do konkretnych osob, to nie pisz na grupe
> tylko na priv - wtedy nikt niepozadany nie bedzie sie wtracal.

Nie lubie pisac na priva, zawsze uznawalam, ze jak ktos ma mi cos powiedziec
( i vice versa) to nie powinien uzywac woalki priva by rzucic mi potokiem
chamstw i bredni.

> Pozdrawiam i zycze wiecej zrozumienia,

Hehe, Ty nawet nie wiesz co piszesz ;-)

> musze przyznac ze Karola byla cholernie spokojna i cierpliwa

Ze jak? No pewnie, Karola jest pewnie tez jeszcze cholernie kulturalna i
serdeczna. Ze tez ja tego nie zauwazylam ;-)

> tlumaczac ci 100 razy, ze chciala jedynie zaznaczyc, ze na MM i
> Atkinsie nie trzeba stosowac slodzikow ;)

Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Ja tam mysle, ze to ja bylam
nader cierpliwa tlumaczac Karoli, ze nie kazdy musi istniec na dietach
wysokobialkowych z tego chociazby powodu, ze lubi smak takiego glupiego
jablka. A ze przy okazji bedac na SBD mialam ochote na wyprobowanie diety
na calej linii na moim organizmie wlacznie ze slodzikami, to zrobilam tak
jak ja uwazalam, a nie tak jak Karola probujac uszczesliwiac wszystkich na
sile ;-)

> Oczywiscie mozesz sie poddawac sie testom stosowania ich regularnego,
> nikt ci tego nie zabrania.

No zobacz, moge? ;-)

> Zwroc uwage jednak na fakt, ze sprostowanie Karoli bylo BARDZO na
> miejscu, zwazywszy ze wiele osob czyta ta grupe, i moglyby pomyslec,
> ze stosowanie MM jest niezdrowe ze wzgledu na slodziki.

Zwroc jednak uwage, ze nie kazdy sobie zyczy, by slowa skierowane do niego w
pierwszej odpowiedzi zaczynaly sie od "upierdliwosci", a konczyly na
"obrzydliwosci".

I tylko tyle - nic wiecej nic mniej :-)

Kasia

48. Data: 2004-05-23 20:02:57

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzatka+ wrote:

> [ciach wszystko co było dalej] - chociaż zgadzam sie w 100%.

To jeszcze poklaszcz :-)

> Faktycznie Felicjo powinnaś przeczytać jeszcze raz ta dyskusję

No i poczytalam, no i teraz jaka jest kolejna rada?
Acha:

> albo po
> prostu sobie odpuścić, bo IMO trochę się zagalopowałaś.

Dlaczego zaraz sie zagalopowalam? Bo pokazalam Karoli, ze zaczynajac
dyskusje na chamskim poziome z checia poprowadze ja tak, jak ona sobie tego
zyczy? ;-)
Kasia
Ps. Pozwolcie ukochani ze o tym, czy ja bede dyskutowac czy nie i w jaki
sposob to sama zadecyduje. A jak co niektorym osobom moj styl nie odpowiada
to goraco polecam zapoznanie sie z KF-em :-)

49. Data: 2004-05-23 20:09:47

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja" napisał w wiadomości

> [...]
odpowiada
> to goraco polecam zapoznanie sie z KF-em :-)

Pozwalam :) A Ty pozwól mi mieć własne zdanie na temat tej konkretnej
dyskusji.
Co do KF-a to nie wchodzi w rachubę, ponieważ lubię podczytywać Cię na
innych grupach.
Pozdrawiam,
Małgorzatka

50. Data: 2004-05-23 21:01:10

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> napisał w
> [...]

odpowiada
> to goraco polecam zapoznanie sie z KF-em :-)

Myślę, że analogicznie, nie Ty będziesz decydować, czy i w jaki sposób
Karola będzie Ci odpowiadać, a jeśli Ci jej styl nie odpowiada, to gorąco
polecam zapoznanie się z KFem;)))

Pozdrawiam,
Adam

meridia
[MM, ale nie tylko] Co się "odkłada" przy zbyt wysokim poziomie insuliny?
Przykładowy jadłospis diety Atkinsa?
Diety różne. Dwa pytania.
MM help