Utracona młodość

41. Data: 2010-02-28 17:04:26

Temat: Re: Utracona młodość
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 13:37, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w
wiadomościnews:8bb099c0-5e30-4deb-89c5-cd6c02fa7fde@
t41g2000yqt.googlegroups.com...

> > Czego oczekujesz - porady? :)
>
> Porady czym wypełnić swoje życie

Praca, najlepiej ciezka fizyczna.
Bez mozliwosci na rozmyslania i rozpamietywanie przeszlosci.
Dobrze robi opiekowanie sie ludzmi chorymi, i umierajacymi.
Najlepsze lekarstwo na depresje, to w ogole nie miec czasu dla siebie.

J-23 itede...

42. Data: 2010-02-28 17:09:42

Od: Temptor <s...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 16:43, Magdulińska pisze:
> Faktycznie, nie jesteś już młody.

Tia... faktycznie, już 3 lata temu wyrzuciliby go z ZSMP z powodu wieku.
Staaarość nie radość. Co to za życie poza ZSMP ;>

> Mężczyźni w wieku 40 lat zostają często dziadkami.

Jasne. A 10 000 lat temu dożycie wieku lat 38 było nie lada wyczynem.
Zostawało się wtedy mędrcem plemiennym, siwizna zdobiła skroń, a
współplemieńcy szanowali czcigodnego nestora za mądrość!

> Zmarnowałeś najlepsze lata życia.

Widzisz, że człowiek ma deprechę i jeszcze mu dowalasz?
Najwidoczniej chcesz mieć jego krew na rękach.

> A teraz jesteś samotny jak pies - bez szans u kobiet........

LOL, no miła jesteś dla obcego człowieka. :/
Nic o nim nie wiemy więć nie można tak mówić.
Ale faktycznie, przyjmijmy założenie, że dwudziestolatki go juz pewnie
nie zechcą tak bez dodatkowego lepu na muchy w postaci większej kasy ;)
Ale kobiety to statystycznie nie tylko młode siksy.
A zresztą co jeśli on jest gejem? Na szansach u kobiet może mu nie zależeć.

--
Temptor Redemptor

43. Data: 2010-02-28 17:10:27

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał

> [...]

Dobrze robi opiekowanie sie ludzmi chorymi, i umierajacymi.
Najlepsze lekarstwo na depresje, to w ogole nie miec czasu dla siebie.
A co po przebudzeniu ?
Owszem, dobre jest lekarstwo, które choć na chwilę daje ulgę...
A skutki uboczne chyba żadne.

al_|) brat

44. Data: 2010-02-28 17:14:01

Od: Temptor <s...@l...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 16:27, al _|) brat pisze:
> Użytkownik "Iska"<f...@o...pl> napisał
>
> I prawidłowo...w twoim wieku byś sie wstydził by cie uświadamiać ;D
> Skąd jesteś?
> ---
> Z Wa-wy, w przybliżeniu.

No to wpadłeś w sidła Izy/Aszi.
To jej rejon łowiecki...

--
Temptor Redemptor

45. Data: 2010-02-28 17:28:44

Od: "Redart" <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

>Cały Ty, spokojnie, urokliwie i z dystyngcją :)
Ja tylko dodam: nie był ćpunem, a teraz jest na lekach.

46. Data: 2010-02-28 17:29:50

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 17:57, Temptor pisze:

> A Ty go nie dołuj jeszcze bardziej.
> Każdy jest aż tak stary na ile się czuje.
>

> --
> Temptor Redemptor

On się sam dołuje - to pewnie z powodu kryzysu wieku średniego ;P

47. Data: 2010-02-28 17:33:54

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 18:09, Temptor pisze:

> [...]
> Najwidoczniej chcesz mieć jego krew na rękach.

> LOL, no miła jesteś dla obcego człowieka. :/

Ekkkhhhheeemmmmm ;P

> [...]
> nie zechcą tak bez dodatkowego lepu na muchy w postaci większej kasy
> ;) Ale kobiety to statystycznie nie tylko młode siksy.
Jeśli chce założyć rodzinę i nie ze siksą, to natychmiast musi sobie
znaleźć kobietę w "swoim" wieku - taką do 35-tki.
Bo potem rodzenie (pierwszego dziecka) nie jest wskazane.

48. Data: 2010-02-28 17:36:23

Od: "malkontent" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iska" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
x.googlegroups.com...
On 28 Lut, 16:27, "malkontent" <m...@o...pl> wrote:
>ślicznie dziękuję :)
proszę bardzo :-)

49. Data: 2010-02-28 17:58:03

Od: "al _|\) brat" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Temptor" <s...@l...ru> napisał

> No to wpadłeś w sidła Izy/Aszi.
> To jej rejon łowiecki...
> --
> Temptor Redemptor
---
:o)

zdar
al_|) brat

50. Data: 2010-02-28 18:04:37

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-28 18:14, Temptor pisze:

> No to wpadłeś w sidła Izy/Aszi.
> To jej rejon łowiecki...
>

> --
> Temptor Redemptor
Przecież kobieta ma męża i rybakiem chyba nie jest ;P

Re: Piaskownica - przeniesione z Re: nowa amnestia cbneta :)
* Czy SZATAN jest KRETYNEM ? *
# Dobry gwałt ?
Odezwa do narodu !
# Zła wola-,