Re: Uwaaaagaaaaaaaaaaa

Data: 2002-06-26 11:23:18
Temat: Re: Uwaaaagaaaaaaaaaaa
Od: Marud <a...@w...alternatywa.waw.pl>

> To moze w takim razie usunac te linkowania ze naszych/Waszych (bo ja
> swojej nie mam) stron i zostawic tylko opis dostania sie na serwer - w
> ten sposob ograniczymy do niezbednego minimum ilosc miejsc, z ktorych
> mozna sie dowiedziec o serwerze? Arleta
Hmm a moze ...
* nie dyskutowac o serwerku na grupie - zalozyc liste posiadaczek - i
wszelkie informacje o serwerze przesylac mailem na odpowiedni adres,
mail docieralby do wszystkich zainteresowanych
* informowac o istnieniu serwera nowe osoby pojawiajace sie na grupie -
których dotyczylaby procedura zakladania konta.. jakastam
* procedura korzystania z serwera bylaby przesylana atomatycznie nowym
posiadaczom kont.

Co o tym sadzicie?

anka