Uzaleznienie od gry

11. Data: 2005-03-04 08:50:21

Temat: Re: Uzaleznienie od gry
Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):
> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Gabriel.G mnie
> niestety powstrzymują:

> Możecie powiedzieć coś więcej o tym CS-ie?
>
> puchaty

Nakladka do Half-life, sa dwie druzyny. Terorysci i Antyterorysci, gra
polega na eliminowaniu przeciwnika, sa rozne rodzaje broni palnej. To
tak w skrocie.

Pozdrawiam Gabriel

12. Data: 2005-03-04 09:00:36

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kolorowa napisał:

> Nie pozostaje nic innego, jak zacząć sobie samej organizować wieczory poza
> domem...

To całkiem fajne jest.
Jest czas na spotkania z przyjaciółmi,
koleżankami, wyjście do kina. - Mnie tam się podoba.

Eulalka

13. Data: 2005-03-04 09:02:35

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> Dzięki. Myślę, że się będę nadawał.

Spokojnie - moi koledzy mają własny klan - Emeryt
się nazywa - bedziesz pasował ;)
Wpisz w google: emeryt i zgadnij co wyskoczy na 1.
miejscu :)

Eulalka

14. Data: 2005-03-04 09:03:38

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty napisał(a):
> Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Gabriel.G mnie
> niestety powstrzymują:

> Dzięki. Myślę, że się będę nadawał.
>
> puchaty

No byle tylko reka za bardzo Ci sie nie trzesla i bedzie ok :)

Pozdrawiam Gabriel

15. Data: 2005-03-04 09:05:02

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty Eulalka mnie niestety
powstrzymują:

> Spokojnie - moi koledzy mają własny klan - Emeryt
> się nazywa - bedziesz pasował ;)

A te Twoje wyjścia na miasto to przypadkiem nie w ramach terapii szokowych
dla pań szydełkujących w kółku gospodyń?

puchaty

16. Data: 2005-03-04 09:08:07

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gabriel.G" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> , gra polega na eliminowaniu przeciwnika, sa rozne rodzaje broni palnej.

O rany!
Cóż za wysublimowane zasady gry. 8-)

Sowa

A kolega archanioł proszę szmatkę w dłoń i przyjść wyczyścić mi monitor.

17. Data: 2005-03-04 09:12:38

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> A te Twoje wyjścia na miasto to przypadkiem nie w ramach terapii szokowych
> dla pań szydełkujących w kółku gospodyń?

Skąd wiedziałeś? ;)

Eulalka

18. Data: 2005-03-04 09:25:54

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):
> [...]
> Cóż za wysublimowane zasady gry. 8-)
>
> Sowa
>
> A kolega archanioł proszę szmatkę w dłoń i przyjść wyczyścić mi monitor.

Ale szmatek na wyposazeniu mi nie dali
skrzydla
miecz
aureolka
kurde nigdzie niema szmatki :(
Nie przylece niestety

Pozdrawiam Gabriel

19. Data: 2005-03-04 09:27:34

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gabriel.G" wrote
> kurde nigdzie niema szmatki :(

Anioł, nie klnij
;)

Małgośka

20. Data: 2005-03-04 09:34:38

Od: "Gabriel.G" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kolorowa napisał(a):
> "Gabriel.G" wrote

> Anioł, nie klnij
> ;)
>
> Małgośka

Opps wyrwlo sie
ehhh ta cywilizacja :)

Pozdrawiam Gabriel

TOP TEN nie zauważyliście najważniejszego!
Cytat z filmu (ang)
Re: Do idealnych rodziców!
Rzućcie jakiś ciekawy temat ;-)
Re: Do idealnych rodziców!