Re: Vitamina

Data: 2004-07-27 17:51:03
Temat: Re: Vitamina
Od: "Piotr" <n...@n...com>

> Już we wrześniu do wszystkich aptek w Polsce trafi nowy numer Vitaminy
> C++ - czasopisma dla aptekarzy wydawanego przez KAMSOFT.
>
> Jakie tematy według Państwa powinny być poruszanena na łamach tego
> czasopisma?
W następnym numerze bardzo chętnie poczytałbym o tym skąd się wzięła nazwa
czasopisma "Vitamina C++". Wasze flagowe programy, do obsługi aptek, są
przecież pisane w starym języku programowania, a mianowicie w pascalu, a nie
w nowoczesnym języku, którego nazwa jest zawarta w tytule waszego
czasopisma - C++.

Również ciekawym pomysłem byłoby wytłumaczenie użytkownikom waszego programu
KS-AOD, dlaczego w ciągu ok.2 lat działania programu KS-AOD, kiedy to na
komputerach z tym programem nie jest instalowane lub uruchamiane żadne inne
oprogramowanie (oprócz zmian do bazy dostarczanych przez serwisantów)
program zwalnia swoją pracę do tego stopnia, że trzeba kupować nowe
komputery. Czy z programem KS-AOW będzie podobnie ?

> pozdrawiam,
pozdro.

> Arkadiusz Nawrot (48-32) 209-07-05 w. 11532
> 1125 Sekcja Czasopism
> Dział Marketingu, Wydział Rozwoju
> P.I. KAMSOFT; 40-235 Katowice, ul. 1 Maja 133; tel. (48-32) 209-07-05;
> fax 209-07-15
Piotr

> PS. Firmy zainteresowane reklamą proszę jak najszybszy kontakt, we
> terminie do 30 lipca. 1125(at)kamsoft.pl
Nie, dziękuje. Nie skorzystam.