Re: Vitamina

From: "_Mark_" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Vitamina
Date: Wed, 28 Jul 2004 10:00:13 +0200

Użytkownik "Piotr" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:ce64vg$r38$1@nemesis.news.tpi.pl...

> W następnym numerze bardzo chętnie poczytałbym o tym skąd się wzięła nazwa
> czasopisma "Vitamina C++". Wasze flagowe programy, do obsługi aptek, są
> przecież pisane w starym języku programowania, a mianowicie w pascalu, a
nie
> w nowoczesnym języku, którego nazwa jest zawarta w tytule waszego
> czasopisma - C++.

A skąd Ty taką bzdurna wiedzę posiadasz? :))) Wg dokumentacji programu
KS-AOD:
"został napisany w językach: Clipper 5.2e (moduły 11, 12, 13, 14, 15, 21,
22, 24, 25, 31, 33, 34, 41, 42, 43, 53), Borland C++ 4.5, Borland C 2.0
(moduły 35, 51, 54, 55, 63-shell, 64-shell), Turbo Pascal 6.0 (moduł 45),
Delphi 3.0 (moduły komunikacji modemowej lub poprzez sieci rozległe). Moduły
pisane w języku Clipper zawierają ponadto procedury w językach C oraz
Assembler, a także biblioteki dostarczane przez producentów urządzeń
peryferyjnych (w tym drukarek fiskalnych)."

KS-APW - bazy typu SQL: Interbase, Oracle i aplikacje pisane w Delphi.

> Również ciekawym pomysłem byłoby wytłumaczenie użytkownikom waszego
programu
> KS-AOD, dlaczego w ciągu ok.2 lat działania programu KS-AOD, kiedy to na
> komputerach z tym programem nie jest instalowane lub uruchamiane żadne
inne
> oprogramowanie (oprócz zmian do bazy dostarczanych przez serwisantów)
> program zwalnia swoją pracę do tego stopnia, że trzeba kupować nowe

Program KS-AOD ma mniejsze wymagania sprzetowe niż program do wysyłania i
odbierania listów z jakiego popełniłeś swojego nieprzemyślanego posta ;)

BTW ja z kolei chciałbym się dowiedzieć od Kamsoftu, dla kogo, od
przynajmniej dwóch - trzech lat, uaktualnia dosową wersję programu? Czy li
tylko dla sknerusów którzy nie chcą wymienić swoich 486-ek na nowszy sprzęt,
bo chyba nie dla koneserów starszego oprogramowania, których to brakuje
wśród aptekarzy ;)) i jak widać po poście Piotra, ta litość obraca się
przeciwko programistom.

pzdr