W USA zwolniono mezczyzn od zakladania gumki

41. Data: 2013-04-08 13:26:23

Temat: Re: W USA zwolniono mezczyzn od zakladania gumki
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 15:24:07 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

> Więc wskaż mi miejsce, w którym oszukuję samego siebie.
>
> Będę wdzięczny za taką pomoc.

Napisalem ci to w poprzednich mailach i w ostatnim przed chwila, odpowiadajac ci na
inny twoj post z tego watku, przeczytaj te wczesniejsze prosze jeszcze raz z uwaga,
tam znajdziesz odpowiedz.
Ni kaz mi pisac drugi raz tego samego -OK? :)
cheers

42. Data: 2013-04-08 15:02:22

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 15:26, m...@g...com pisze:

> [...]
tam znajdziesz odpowiedz.
> Ni kaz mi pisac drugi raz tego samego -OK? :)

Ja jednak proszę. O jedno zdanie. :)

--
Władek Tarnawski
LeoTar

43. Data: 2013-04-08 15:39:03

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 15:24, m...@g...com pisze:
> [...]
ps.com...

W dniu niedziela, 7 kwietnia 2013 09:09:35 UTC+2 użytkownik

> Rywalizacja i manipulacja to zwykle-naturalne-przyrodzone mechanizmy
> psychosocjologiczne. By byc ponad nie trzeba umiec sie uznac za wciaz
> im podlegajacego. Wtedy przychodzi uspokojenie. A nie kiedy od nich
> sie probujesz odciac -to tylko ucieczka od swojej natury, wyparcie
> inaczej rzecz ujmujac. Wtedy tez probujesz caly swiat przerobic na
> swoje "odmienione" kopyto, albo dezawulowac klamstwo zawsze i
> wszedzie, co jest ssstttraaaasznie meczace. Tak uspokojenia swej
> skolatanej duszy nie znajdziesz.

>"Poznacie prawde a prawda was > wyzwoli."

Powyższe zdanie to Ty sam napisałeś. Nieważne, że powtarzasz je za kimś
innym. Tylko przeczytaj uważnie to co napisałeś. ;)

>Prawda jest ze wciaz pozostajemy klamcami i manipulatorami
> -siebie i innych.

Czyżbys zaprzeczał samemu sobie ? ;)

>Inaczej -jak ci juz pisalem- wchodzimy na wyzszy
> poziom samozaklamania. A chyba nie o to ci chodzi...prawda? ;)

Przemyśl to jeszcze raz.

Władek Tarnawski
LeoTar

44. Data: 2013-04-08 16:51:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rywalem. Jest dążeniem do poczucia się lepszym od drugiego człowieka.
> Ażeby to osiągnąć trzeba drugiego zmanipulować tak by się poddał. I

Czyli wrócilismy do punktu wejścia. No dobrze. Może jeszcze raz. Cytuję
Ciebie:

"Rywalizacja jest dążeniem do wykazania swojej wyższości nad
przeciwnikiem, rywalem."
Należy tu dodać, że chodzi o wyższość
w_danej_chwili_w_określonej_dziedzinie. Na przykład: gram z młodszym synem w
szachy. Rywalizujemy. Każdy z nas ma za zadanie wykazania w rozgrywanej
partii swojej wyższości nad drugim. Podkreślam: nie ja jestem lepszy od syna
czy on ode mnie. Ja chcę wykazać, że w rozgrywanej partii ja wygram- to
znaczy ogólnie byłem lepszy w szachy w tej partii. To_tylko_tyle.
Rywalizujemy. Jednakże ani ja syna ani on mnie nie okłamuje. Nie ma tu
ŻADNEJ manipulacji- czyli próby wymuszenia na nim konkretnego ruchu, ktory
może doprowadzić do jego klęski. Ja wykonuję ruch- i oczekuję jego
posunięcia. Jak on wykona- ja zastanawiam się, co on zamierza- w jaki sposób
chce wygrać, jaką akcję zaplanował. Tu nie ma mowy o manipulacji.
Rywalizacja- a i owszem, jest. Kolejna sprawa- nawet, niejako "na upartego"
możesz powiedzieć, że ja wykonując ruch mogę chcieć go zmanipulować, aby on
wykonał określony ruch. No tu miał byś dużo racji. Jednakże- tam gdzie on o
tym wie (a uczyłem syna rozpatrywać różne warianty)- nie może być mowy o
manipulacji. To nonsens. My gramy fair.
Manipulacja nie jest więc równoważna rywalizacji. Choć- przyznaję- czasem
moze być. Tam, gdzie chodzi o choorą rywalizację. Tam jednak nie ma fair
play.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

45. Data: 2013-04-09 07:45:16

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 17:02:22 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

na inny twoj post z tego watku, przeczytaj te wczesniejsze prosze jeszcze raz z
uwaga, tam znajdziesz odpowiedz.

> Ja jednak proszďż˝. O jedno zdanie. :)

Ale tego sie nie da w jednym zdaniu bez kontekstu tamtych wypowiedzi. Jesli sam nie
zobaczysz w konkretnych sytuacjach zyciowych swojego "zakrecenia" zadne formulki
-chocby najmadrzejsze- ci nie pomoga. To twoj trud "odkrywania siebie" a nie moje czy
innych zadanie. Prawda jest ze mechanizmy oklamywania siebie sa wpisane w nasza
nature i nie da sie ich usunac jak oka czy reki. Jedyne co pozostaje to swiadoma
percepcja tych mechanizmow i akceptacja siebie...
Tylko to wyzwala i przemienia nas (niejako samo)...a nie jakies wolitywne akty
przemocy dokonywane na sobie.
Wystarczy? ;)

46. Data: 2013-04-09 08:01:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 17:39:03 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

> Powyższe zdanie to Ty sam napisałeś. Nieważne, że powtarzasz je za kimś
>
> innym. Tylko przeczytaj uważnie to co napisałeś. ;)

No i? Uwazasz sie wiec za klamce czy juz wyzwolonego? ;P
Uznanie nieustannego trwania w zaklamaniu wyzwala od meczenia sie tym.
Przekonanie o wlasnej wolnosci od klamstwa sprawia ze wciaz w nim tkwisz.
Zalapales? ;)

> Czyżbys zaprzeczał samemu sobie ? ;)

Albo ty widzial sprzecznosci tam gdzie ich nie ma...? ;P

> Przemyśl to jeszcze raz.

Ale to ty masz dylemat a nie ja -wiec kto powinien sobie sprawe ponownie
przemyslec...? :)

47. Data: 2013-04-09 09:40:05

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 09:28:39 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:
> http://www.sfora.pl/Pigulki-dzien-po-dla-wszystkich-
Koniec-kondomow-a54298

> Tym samym zatwierdzono prawo do roznoszenia chorób plciowych
>

> Coraz wiecej im wolno... ;P
>

> Liberalizm uber ales...

jak kto chce to sobie zalozy, tak jak to byle przed wprowadzeniem rzeczonego prawa...
chiba ze jaki natchniony trafi:

Monty Python "Sens Zycia"

Sperma jest święta
Sperma dobra jest
Kiedy się marnuje
Pan Bóg gniewa się

48. Data: 2013-04-09 14:19:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 9 kwietnia 2013 11:40:05 UTC+2 użytkownik k...@g...pl napisał:

Koniec-kondomow-a54298

> jak kto chce to sobie zalozy, tak jak to byle przed wprowadzeniem rzeczonego
prawa... chiba ze jaki natchniony trafi:

> Monty Python "Sens Zycia"

Fajny film, obrazoburczy, daje do myslenia ;)

49. Data: 2013-04-09 14:31:16

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-09 10:01, m...@g...com pisze:

> No i? Uwazasz sie wiec za klamce czy juz wyzwolonego? ;P

Odpowiedz sobie sam/ :)

> Uznanie nieustannego trwania w zaklamaniu wyzwala od meczenia sie tym.
> Przekonanie o wlasnej wolnosci od klamstwa sprawia ze wciaz w nim tkwisz.
> Zalapales? ;)

Gonisz własny ogon.

> Albo ty widzial sprzecznosci tam gdzie ich nie ma...? ;P

Jakie niby sprzeczności ? Piszesz same ogólniki. Dawaj konkret.

> Ale to ty masz dylemat a nie ja -wiec kto powinien sobie sprawe ponownie
przemyslec...? :)

Gdybym myślał tak jak kiedyś nie dyskutowalibyśmy dzisiaj na tym forum.
Nie byłoby po prostu tematu.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

50. Data: 2013-04-09 14:54:06

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 18:51, Chiron pisze:
> [...]

> jestem lepszy od syna czy on ode mnie. Ja chcę wykazać, że w rozgrywanej
> partii ja wygram- to znaczy ogólnie byłem lepszy w szachy w tej partii.

I aż tyle. W ten sposób Twoja podświadomość stwierdziła, że jesteś
lepszy od syna, a jego tym samym poniżyłeś, strąciłeś w przepaść.
Dokonałeś na nim przemocy emocjonalnej zupełnie nie zdając sobie s tego
sprawy. I tak jest w każdej innej dziedzinie nie tylko w grze w szachy.

> [...]
> ruch- i oczekuję jego posunięcia. Jak on wykona- ja zastanawiam się, co
> on zamierza- w jaki sposób chce wygrać, jaką akcję zaplanował. Tu nie ma

Ależ jest: w jaki sposób przechytrzyć ruch syna aby poczuć samemu
satysfakcję z własnej przebiegłości. I nie zdajesz sobie z tego sprawy.
Manipulujesz w taki sposób abyś to Ty stał się zwycięzcą, a więc jesteś
lepszy od syna.

> [...]
> nawet, niejako "na upartego" możesz powiedzieć, że ja wykonując ruch
> mogę chcieć go zmanipulować, aby on wykonał określony ruch. No tu miał

Nie przeczytałem tego co teraz napisałeś gdy pisałem wcześniejszą frazę.
Pełna zgodność. :)

> Jednakże- tam gdzie on o tym wie (a uczyłem syna
> rozpatrywać różne warianty)- nie może być mowy o manipulacji. To
> nonsens. My gramy fair.

Nie bierzesz pod uwagę tego, że syn jest jednostką autonomiczną i od
początku go nieświadomie poniżałeś niechętnie patrząc na jego odruchy
seksualne w stosunku do jego matki. On już wówczas zanim nauczyłeś go
gry w szachy czuł się poniżany. Gra w szachy jest tylko przedłużeniem
rywalizacji o matkę/żonę, która podsyca konflikt między ojcem i synem
aby zmusić Mężczyznę do walki o jej wyzwolenie z jarzma seksualnej
niewoli. Kobiety są strasznie pokręcone psychicznie. I są tego świadome
chociaż nie wiedzą DLACZEGO. Rola Mężczyzny jest wyzwolić Kobietę s tego
bagna psychicznego. Bagna, w które wpadła Ewa uznawszy się za wyłączną
stwórczynię Dziecka i tą, która jest wyłącznie odpowiedzialna za jego,
Dziecka bezpieczeństwo. Odpowiedzialna za przetrwanie gatunku.

> Manipulacja nie jest więc równoważna rywalizacji. Choć- przyznaję-
> czasem moze być. Tam, gdzie chodzi o choorą rywalizację. Tam jednak nie
> ma fair play.

Każda rywalizacja jest chora, chociaż z drugiej strony nie
zbudowalibyśmy bez niej współczesnego zaawansowanego świata. W
szczególności nie mielibyśmy Internetu, który umożliwia nam błyskawiczną
wymianę poglądów. Nie mielibyśmy zatem szansy na zbiorową weryfikację
nowych hipotez. Rywalizacja jest OK na poziomie poszukiwania rozwiązania
zagadki przemocy, ale staje się zbędna gdy od przemocy się uwolnimy.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

O własności prywatnej.
O czym mówiła Nałkowska że wywołała skandal?
Aż tak źle.
Tradycjo wróć, byłoby tak pięknie i zdrowo.
Po Konopnickiej kolejni homo...