W ciszy niezadanych pytań...

61. Data: 2007-12-29 19:33:02

Temat: Re: W ciszy niezadanych pytań...
Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zemsta jest rozkoszą nieboraków

62. Data: 2007-12-29 22:51:40

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" napisał:

> zemsta jest rozkoszą nieboraków

Niebo-raków? Nie-boraków?

--
Pozdrawiam - Aicha

63. Data: 2007-12-30 00:48:15

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości:

> ...pierwsza!

> Bo chyba nie obraziłam Żydów polskich, nazywając ich Żydami? Hę?
> Mnie nie obraża, kiedy ktoś mówi o mnie "Polka"...

Mozliwe to, że jesteś Żydówką?

michał

64. Data: 2007-12-30 01:06:33

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Rozmowy, jakich oczekuję, generalizując nieco powiem, że z kobietami
> są niemożliwe - jak widać właśnie po Twojej reakcji :-D Czy udało
> nam się w ogóle na jakikolwiek temat porozmawiać? - tyle ich było do
> tej pory przeze mnie poddanych i przez innych, jakoś nie wykazałaś
> sie analitycznym umysłem, tylko szukasz momentu na podgryzanie mnie:

Nie mam ochoty przedzierać się przez typowo kobiecy słowotok. Choć
czasem udaje mi się tam wygrzebać coś, co swym małym rozumkiem
ogarniam ;P
A analitycznym umysłem to ja się muszę w pracy wykazywać /7 days a
week/, po pracy chciałabym się zrelaksować.

--
Pozdrawiam - Aicha

65. Data: 2007-12-30 01:08:06

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 01:48:15 +0100, michal napisał(a):

> Mozliwe to, że jesteś Żydówką?

Z czego to wywiodłeś??? Zaiste, że też muszę Tobie kawę na ławę: przecież
tłumaczę, że skoro mnie nie obraża nazywanie mnie tym, kim jestem (czyli
Polką!), to dlaczego Żyda (Amerykanina, Niemca, Hindusa) ma obrażać
nazywanie go tym, kim jest? Chyba, że Żyd odbiera nazwę swej narodowości
jako pejoratywną dla siebie samego. A to już jakiś uraz dziejowy byłby
pewnie...
Raczej spytaj JaK, czy i dlaczego JĄ obraża użycie słowa "Żyd" na
określenie narodowości... Czy to możliwe, żeby była Żydówką? Bo tylko oni
się "pultają" na sam dźwięk tego słowa... podczas gdy dla mnie jest ono tak
samo dobre, jak inne, wymienione wcześniej... toteż używam go bez złych
intencji i wtedy, kiedy trzeba, normalnie, jak każdego innego.
Reprezentujecie z JaK swoiste "uczulenie" na słowo Żyd, wpadacie w niemal
histerię, kiedy ktoś go używa. Ciekawi mnie, dlaczego.

--
XL wiosenna
"Prawdziwe przyjaciółki poznaje się nie w biedzie, ale w sukcesie."

66. Data: 2007-12-30 01:09:45

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 02:06:33 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> A analitycznym umysłem to ja się muszę w pracy wykazywać /7 days a
> week/, po pracy chciałabym się zrelaksować.

No właśnie. To coś jakby "kogo dziś stać na zainteresowania" ;-P

67. Data: 2007-12-30 02:29:31

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Reprezentujecie z JaK swoiste "uczulenie" na słowo Żyd, wpadacie w niemal
> histerię, kiedy ktoś go używa. Ciekawi mnie, dlaczego.

Poczułaś się urażona... Przepraszam.

michał

68. Data: 2007-12-30 03:13:03

Od: "Aicha" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie. To coś jakby "kogo dziś stać na zainteresowania" ;-P

W sensie materialnym mnie nie bardzo stać. W każdym innym o dziwo tak.

--
Pozdrawiam - Aicha

69. Data: 2007-12-30 08:01:41

Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> [...]
> Reprezentujecie z JaK swoiste "uczulenie" na słowo Żyd, wpadacie w niemal
> histerię, kiedy ktoś go używa. Ciekawi mnie, dlaczego.

Żydów nie ma (z dużej litery), nie ma narodu żydowskiego - to jeszcze
jedno kłamstwo Aszkenazich. I nazwa pogardliwa mieszkańców Judei sprzed 2000
lat.
I nazwa zwyczajowa - wynikająca z niewiedzy, a może i celowo stosowana dla
odróżnienia mośków od sekciarzy chrzescijańskich - wywodzących swoje
wierzenia z Tory.
Potomkami dawnych Izraelitów i Judejczyków są Paletyńczycy, a w Europie
Sefardyjczycy. Badania genetyczne dowiodły i wywiodły pochodzenie
Aszkenazich, a ogólnie Chazarów z Mongolii - ich parę milionów pochodzi od 4
(czterech) kobiet mongolskich. Mimo mieszania po drodze innej krwi (wszak
nie wszyscy są mośkami) widać to w rysach, nie mają oni też nic współnego z
Izraelitami i Judejczykami a nawet z Palestyńczykami.
Badania prowadzone były przez Izrael - szukano genetycznie
uwarunkowanego prawa do dziedziczenia ziemi w Palestynie. Pełna konfuzja -
okazało się, że 95% ludności obecnej Zony Okupacyjnej zwanej Izrael nie ma
nic wspólnego z nią, a więc są tylko zaborcami i okupantami rdzennej
ludności. Początkowo starano się utajnić wyniki badań, ale ich program
został szeroko upubliczniony, brało w nim wielu ludzi i sprawa ujrzała
światło dzienne.

70. Data: 2007-12-30 12:20:22

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Dec 2007 03:29:31 +0100, michal napisał(a):

> Poczułaś się urażona... Przepraszam.

Ale wykręcasz. A gdzie odpowiedź?
;-P
--
[...]

Decyzja mojego męża.......
Re: Chiron promuje Międzyduchowość ;)
"Dupek" - definicja terminu...
Chiron promuje Międzyduchowość! ;)
Świadoma wola jest złudzeniem? - Skąd się...