Re: W co przepikować?

Data: 2006-02-09 11:44:54
Temat: Re: W co przepikować?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

Użytkownik "Michał Wilk" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dsf75v$p98$1@inews.gazeta.pl...

> Wiele kosztowalo?;-)

Ostatnio widziałam chyba po 16 zł. I jest jeszcze patent o nazwie "Jiffy
pots" - koreczki torfowe, Bardzo dobra rzecz do nasion, które wymagają dużo
wilgoci przy kiełkowaniu (groszek latifolius na przykład). Potem cały taki
korek razem z rośliną wsadza się do doniczki z ziemią. Przydatne też do
ukorzeniania. I zwykle pasują do tych wytłoczek, tyle że oczywiście cena
leci wtedy w górę:(

Pozdrawiam, Basia.