W jaki sposob pozbyc sie kamienia z zelazka?

1. Data: 2003-05-12 07:22:23

Temat: W jaki sposob pozbyc sie kamienia z zelazka?
Od: "Gosia_KIKI" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z zelazkiem. Od jakiegos czasu
zauwazylam, ze przy dziurkach z ktorych wydobywa sie para nagromadzilo sie
bardzo duzo kamienia. Probowalam wytrzec go jakos, ale boje sie ze go
zarysuje. W jaki sposob poradzic sobie z tym? Uzyc odkamieniacza? A moze
soku z kwaskiem cytrynowym? Ale wlac takia wode do srodka? Bardzo prosze o
rade.

Pozdrawiam,
Gosia_KIKI

1. Data: 2003-05-12 07:26:21

Temat: Re: W jaki sposob pozbyc sie kamienia z zelazka?
Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia_KIKI" <g...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> soku z kwaskiem cytrynowym? Ale wlac takia wode do srodka? Bardzo prosze o

Są odkamieniacze i to całkiem skuteczne.
Dobry też jest ocet. Wlej ocet, zagrzej żelazko i pozostaw na 24 godziny.
Jak chcesz dokładnie przeczyscić dysze, to możesz też stopę żelazka zanużyć
w ciepłym occie an 24 godziny.
Tylko nie zalej żelazka.

Gdzie w W-wie suszarki na naczynia
jasna fuga na podłodze?
Deska Barwood (Barlinek) - proszę o opinie.
Panele HDF a panele drewniane - głośność.
gdzie kupić piorunochron