W jakim wieku kobieta jest najbardziej urodziwa?

1. Data: 2002-12-10 08:36:48

Temat: W jakim wieku kobieta jest najbardziej urodziwa?
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedzi, ze w każdym się nie liczą. :-)
Oczywiście zależy od kobiety, ale uogólniając, imvho, 30-35 to wiek
rozkwitu kobiecości. Poniżej 30 lat to jeszcze za dużo w kobiecie
dziewczyny i ogólnie brakuje czegoś, nie wiem czego, może pełnej
dojrzałości. Wyrobiłem sobie takie zdanie w wieku 16 lat i przez te
kilkanaście, które upłynęły od tego czasu tylko się utwierdziłem w tym
poglądzie.
Co myślicie?

Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-12-10 08:50:38

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <s...@p...lp> napisał w wiadomości
> [...]
> dojrzałości. Wyrobiłem sobie takie zdanie w wieku 16 lat i przez te
> kilkanaście, które upłynęły od tego czasu tylko się utwierdziłem w tym

Z tego co widze - trzydziestka. Widac to po aktorkach i widze po moich
znajomych.
Wtedy kobieta wyglada zdecydowanie najlepiej, ale nie jestem w stanie
uchwycic - dlaczego.
Moze to dlatego ze jej skora nadal jest mloda, a nie ma juz problemow typu
tradzik itp.
Moze dlatego ze kobieta trzydziestoletnia wie jak sie ubierac i malowac.
I dlatego ze taka kobieta wie jak sie zachowywac, ma wyrobiony glos i
maniery.
Pisze o tym glosie celowo bo kiedy ogladam siebie z okresu lat nastu na
kasetach i kiedy slysze kilkunastoletnie panienki na ulicy to slysze
wyraznie ze kobiety tez chyba maja mutacje.
Piszcza albo pieja, mowia zdecydowanie za glosno, za szybko (i w dodatku
najczesciej bez sensu:) )

Obydwoma dlonmi podpisuje sie pod trzydziestka

Kaska

1. Data: 2002-12-10 09:17:31

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obydwoma dlonmi podpisuje sie pod trzydziestka

Ha ha, to mi jeszcze 1/2 roku została:).

Hanuś

1. Data: 2002-12-10 09:37:09

Temat: W jakim wieku mężczyzna jest najbardziej urodziwy?
Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <k...@N...pl> napisał(a) w wiadomości

> Z tego co widze - trzydziestka.

A z ciekawości zapytam - a mężczyzna? Typuję, że koło 40. ;-)

Pozdrawiam, Seva.

1. Data: 2002-12-10 09:43:48

Od: "Skakanka" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A z ciekawości zapytam - a mężczyzna? Typuję, że koło 40. ;-)
>
> Pozdrawiam, Seva.

Cooo?:)
Osiemnascie!!!:)))

Ale tak serio to u facetow czas nie odgrywa az takiej roli.
Nie potrafie wytypowac okreslonego wieku.

Kaska

1. Data: 2002-12-10 09:48:34

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <X...@o...tat.sat>, s...@p...lp says...

> A z ciekawości zapytam - a mężczyzna? Typuję, że koło 40. ;-)

W kazdym - tylko co chwile inne kobiety to zauwazaja :)

K.

1. Data: 2002-12-10 09:52:40

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Seva <s...@p...lp> napisał(a):

> Odpowiedzi, ze w każdym się nie liczą. :-)
> Oczywiście zależy od kobiety

Wlasnie, wlasnie...

>,ale uogólniając

Mysle, ze tego nie da sie uogolnic ;)
Zalezy to od trybu zycia kobiety, jej pracy, jak i czy w ogole o siebie dba,
czesto rowniez od mozliwosci finansowych...

>, imvho, 30-35 to wiek
> rozkwitu kobiecości.

Zgadzam sie, przy zalozeniu, ze jest to dbajaca o siebie kobieta.
Kiedy ostatnio bylam w Polsce spotkalam kolezanke z podstawowki, obecnie matke
dwojga dzieci, pierwsza ciaza w wieku 17 lat, praca fizyczna.
Mysle, ze wlasnie w wieku owych 15-17 lat wygladala najlepiej, a teraz to
pozal sie panie Boze :(

> Poniżej 30 lat to jeszcze za dużo w kobiecie dziewczyny i ogólnie brakuje
czegoś, nie wiem > czego, może pełnej
> dojrzałości.

A to juz jest kwestia smaku. Gdyby tak bylo to panowie w czasie kryzysu wieku
sredniego nie rzucali by swoich partnerek dla studentke i uczennic ;)

> Co myślicie?

Ja mysle, ze w moim przypadku jest tak jak piszesz. Z wiekiem poswiecam wiecej
czasu swojej urodzie, wiecej wiem o pielegnacji i bardziej mi zalezy. Wszyscy
mowia mi ze zdziwieniem, ze z wiekiem prezentuje sie coraz lepiej, sama mam
porownanie na zdjeciach.
Jednoczesnie zdaje sobie sprawe, ze mlodosc nie wiecznosc, kiedys (przed
20-stka) moglam imprezowac cala noc, zasnac w makijazu i rano wygladac swiezo.
Teraz juz tak nie jest :)
Potrzebuje wiecej uwagi i dbalosci o siebie. Ale lubie to, wiec nie narzekam
;)

I chyba w moim przypadku to, co mowisz, sprawdzi sie :)
Mam nadzieje, ze moj maz tez lubi 30-stki :)

K. M.

1. Data: 2002-12-10 10:05:04

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kasia M. <d...@N...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości

> Mam nadzieje, ze moj maz tez lubi 30-stki :)

Inne? ;-)

Pozdrawiam, Seva.
--
[Wegetariańskie FAQ] http://faq.vege.pl/

1. Data: 2002-12-10 10:22:04

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja stawiam na 25-30 lat.Uwazam ze w tym wieku najlepiej wyglada
kobieta.Potem ,co tu duzo mowic pojawiaja sie zmarszczki i mozesz
wygladac pieknie, zadbana i takie tam.........ale napewno to nie jest
juz ta uroda co wczesniej.( o to co ci chodzilo w temacie)To jest
owszem uroda ale pani po 30-stce:))) Nie ma co sie oszukiwac mlode
jest piekne.Dlaczego kobiety kupuja kremy na zmarszczki? bo gdy ich
nie mialy byly piekniejsze:)

Pozdrawiam Fiona .

1. Data: 2002-12-10 10:27:02

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora