W koncu inna restauracja

1. Data: 2001-11-23 14:31:53

Temat: W koncu inna restauracja
Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze lubilam chodzic do restauracji. Bolal mnie jednak fakt, ze wszedzie
bylo tak samo i to samo...A ostatnio pewnego pieknego dzdzystego popoludnia
znalazlam sie w Gdyni w brazylijskiej knajpce. Knajpka znajduje sie w
budynku z widokiem na morze...Juz sam ten fakt byl przemily...
Tylko zdziwilam sie, ze w karcie jest tylko jedno danie...Ale sie okazalo ze
to danie to pelen odjazd:)
Na poczatek dowiadujesz sie ze wielkosc porcji zalezy wylacznie od twojego
apetytu i masz isc sobie do baru salatkowego, wziac zupke i salatki jakie
chcesz i ile chcesz...Potem kelnerka z golym brzuchem przynosi ryz i
kielbaske z fasola, potem po kolei przychodzi kilku kelnerow i raz po raz
nakladaja ci ze szpikulca najrozniejsze miesiwa pieczone na ruszcie ( okolo
10 rodzajow)..oczywiscie ile chcesz....potem smazone banany, w miedzyczasie
frytki...na koniec pieczony kawal ananasa...
Musze powiedziec, ze z restauracji wytoczylam sie w bardzo dobrym
humorze:)))

pozdr.
almadka

1. Data: 2001-11-23 15:06:59

Temat: Re: W koncu inna restauracja
Od: czarek <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> frytki...na koniec pieczony kawal ananasa...
> Musze powiedziec, ze z restauracji wytoczylam sie w bardzo dobrym

Adres, adres, ceny, ceny, nazwa, nazwa!!!
Czarek

1. Data: 2001-11-23 15:20:35

Od: "almada" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Adres, adres, ceny, ceny, nazwa, nazwa!!!
> Czarek

Rodizio El Toro
ul. Mickiewicza 1/3
Gdynia - Kamienna Gora
tel. 058 621 77 73

( uf dobrze ze wzielam wizytowke)

To jedyne danie, Rodizio, kosztuje 48 zl.

pozdr.
almada

1. Data: 2001-11-24 18:13:30

Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To danie nazywa sie rowniez EL REY w restauracji brazyliskiej w Krakowie i
jest to minimum 14 rodzajow miesa serwowanych non stop ze szpikulcow,
podawane sa one z fasola i ryzem, chlebem domowego wypieku, warzywami i
specjalnym sosem. cena 55 zl. restauracja Bom Fogo
Użytkownik almada <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3bfe6948$...@n...vogel.pl...

1. Data: 2001-11-24 21:46:38

Od: Marcin Mierzejewski <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Nov 2001 16:06:59 +0100, czarek <c...@z...dwws.pl>
wrote:

>Adres, adres, ceny, ceny, nazwa, nazwa!!!
>Czarek

Landa (EL TORO)
Warszawa, Waliców 9

Rodizio jak poprzednio 65 PLN - napoje liczone osobno
Marcin Mierzejewski
m...@i...pl

ciastka z sera bialego?
Tortilla?