W proch się obrócisz

11. Data: 2009-12-14 11:10:35

Temat: Re: W proch się obrócisz
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message
news:hg3gnl$u3p$1@news.onet.pl...

> Fragment z "Pielgrzyma"- ćwiczenie, medytacja pogrzebania żywcem- polecam
> wykonanie:

O! Swietny fragment.
Dzieki.
Sam to czasami stosuje, ale w swoje prywatnej formie.
Nie wiedzialem ze ktos to opisal.
Pozdr,
Duch

12. Data: 2009-12-14 11:40:38

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Gru, 20:02, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> Jakie myśli przychodzą wam na myśl na temat swojej śmierci?

prosze o kremacje

J-23 itede...

13. Data: 2009-12-14 11:46:36

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> prosze o kremacje

Ja też wolę, nie myślę aby przy zmartwychwstaniu był to jakis problem

14. Data: 2009-12-14 13:58:43

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> I o to w niej w końcu tak naprawdę chodzi, nie o jakies
> czary-mary-hokus-pokus, co to mają przed czymś chronić.

Mam nadzieję że chroni

15. Data: 2009-12-14 15:13:49

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Gru, 12:46, "Sakujami" <s...@n...gmail.to> wrote:
> U ytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisa w wiadomo
cinews:f75f01fe-28db-4715-a104-2279a7f5200f@m25g2000
yqc.googlegroups.com...

> Ja te wol , nie my l aby przy zmartwychwstaniu by to jakis problem

No tak!
Jesli nastapi???

J-23 itede...

16. Data: 2009-12-14 17:54:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 14:58:43 +0100, Sakujami napisał(a):

> Mam nadzieję że chroni

Bardzo instrumentalnie do tego podchodzisz...
--

Ikselka.

17. Data: 2009-12-14 18:01:16

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo instrumentalnie do tego podchodzisz...

Ty nie wierzysz w obietnicę pierwszych piątków?

18. Data: 2009-12-14 19:06:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Dec 2009 19:01:16 +0100, Sakujami napisał(a):

> Ty nie wierzysz w obietnicę pierwszych piątków?

Obietnica tak, ale nie można jej traktować dosłownie, jak jakiś handel,
czyli jak coś za coś. Czyżbyś wierzył, że z samego powodu odprawienia
pierwszych piątków ma się zapewnione cokolwiek bez własnych DALSZYCH
starań? Czy wierzysz, ze człowiek, który je odprawi, a potem będzie
popełniał grzechy ciążkie, będzie zbawiony tylko dlatego, że coś tam
"odbębnił"?
Podczas systematycznego udziału we mszy podczas pierwszych piątków miesiąca
człowiek ma za zadanie cyklicznie albo i ciągle zastanawiać się nad swoim
życiem, właśnie nad tym, jak SAM POTEM ma się dalej chronić prze ciężkim
grzechem.
--

Ikselka.

19. Data: 2009-12-14 23:25:36

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> O! Swietny fragment.
> Dzieki.
> Sam to czasami stosuje, ale w swoje prywatnej formie.

Paulo Coelho "Pielgrzym". Opowiada o pielgrzymie do Santiago de Compostello.
Wiem, gdzie jest pdf książki- jak Cię interesuje- ale to na priv.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

1. Znaleźć człoweka, z którym można porozmawiać nie wysłuchując banałów,
skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

20. Data: 2009-12-15 08:01:43

Od: "Sakujami" <s...@n...gmail.to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> starań? Czy wierzysz, ze człowiek, który je odprawi, a potem będzie
> popełniał grzechy ciążkie, będzie zbawiony tylko dlatego, że coś tam

Ja nie twierdzę że po odbyciu pierwszych piątków miesiąca będę mógł
spokojnie grzeszyć, ale że te piątki mają uchronić przed powrotem stanu
nienawiści do Boga jaki miałem przed chorobą a jeśli nawet będzie to krótko
i będzie ponowne nawrócenie.
A jakie jest Twoje zdanie na temat odpustów? Czy obawiasz się czyśćca,
strach przed śmiercią to strach przed czyśćcem bo inaczej to czego się bać?

HEJ !!!
Grafologia w określaniu osobowości
Re: to możebyćważny precedens
Wymarzony prezent na Gwiazdkę...