Wymarzony prezent na Gwiazdkę...

1. Data: 2009-12-12 18:52:36

Temat: Wymarzony prezent na Gwiazdkę...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytnik e-booków:
http://www.chip.pl/artykuly/technika/2009/12/kto-czy
ta-ksiazki-zyje-podwojnie
Ale poczekam, aż trochę stanieją...

--

Ikselka.

2. Data: 2009-12-12 19:07:20

Temat: Re: Wymarzony prezent na Gwiazdkę...
Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

news:1m2e1ch0rt3k3.48pyzc66ck8j$.dlg@40tude.net...
> Czytnik e-booków:
> http://www.chip.pl/artykuly/technika/2009/12/kto-czy
ta-ksiazki-zyje-podwojnie
> Ale poczekam, aż trochę stanieją...

Dużo jeżdżę- zawsze dużo słuchałem muzyki. Spróbowałem wrzucać sobie e-booki
na płytę, i odsłuchiwać po drodze...jakos tak dziwnie. Wolę czytać jednak.
Coś mi w tym nie pasowało. Kto wie- może to kwestia przyzwyczajenia?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

3. Data: 2009-12-12 19:09:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 20:07, "Chiron" <e...@p...com> wrote:
> Użytkownik "XL" <i...@g...pl> napisał w
wiadomościnews:1m2e1ch0rt3k3.48pyzc66ck8j$.dlg@40tud
e.net...

yta-ksiazki-zyje-p...

> Dużo jeżdżę- zawsze dużo słuchałem muzyki. Spróbowałem wrzucać sobie e-booki
> na płytę, i odsłuchiwać po drodze...jakos tak dziwnie.

Tobie chodzi o "audio books", Ikselce o taką "książkę elektroniczną"

Stalker

4. Data: 2009-12-12 19:15:00

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]
> na płytę, i odsłuchiwać po drodze...jakos tak dziwnie.

Tobie chodzi o "audio books", Ikselce o taką "książkę elektroniczną"

Rzeczywiście, nie zauważyłem..:-) W sumie chyba przyszłość należy do audio-
książek. jak uważasz?

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

5. Data: 2009-12-12 19:25:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 20:07:20 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
> na płytę, i odsłuchiwać po drodze...jakos tak dziwnie. Wolę czytać jednak.
> Coś mi w tym nie pasowało. Kto wie- może to kwestia przyzwyczajenia?

Przedstawiona technologia wydaje mi się dosyć przyjazna. Będę obserwowac i
jak tylko sie pojawią w sklepach (a może już są?) w moim zasięgu, to
pomacam :-)
--

Ikselka.

6. Data: 2009-12-12 19:31:25

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 20:20, Sender <m...@k...pl> wrote:

> Takie "ksi ki elektroniczne" s troch bez sensu.
> Jest kilka niez ych program w komputerowych czytaj cych e-booki g osem
> ludzkim, mo na nawet wybra sobie g os kobiecy lub m ski.
> Co roku s one coraz lepsze i mo na je upgrade-owa , a tekst zgra do
> mp3 i ods ucha potem w ipodzie.

Te czytniki służą do ich czytania, a nie do słuchania przecież :-)
On nie czyta Ci książki, tylko ty ja czytasz :-)
(Chociaż zakres funkcjonalności może być różny)

> Dlatego najprostszy notebook zawsze b dzie lepszy od takiego urz dzenia,
> kt re z uwagi na coraz lepszy soft, bardzo szybko si zestarzeje.

To mu soft wymienisz...

> Ostatnio kupi em sobie kilka metr w kabla HDMI i mam divxy w tv w
> jako ci naprawd HD. I coraz lepsze w miar ulepszania softu.
> Dlatego aden te odtwarzacz nigdy nie dor wna zwyk emu notebookowi.

Czytnik e-booków bije laptopa na głowę poręcznością i wagą

Stalker, sam bym chciał takie coś, muszę poszukać za jakąś przystępną
cenę...

7. Data: 2009-12-12 19:48:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Dec 2009 11:31:25 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> [...]
>
> Czytnik e-booków bije laptopa na głowę poręcznością i wagą
>
> Stalker, sam bym chciał takie coś, muszę poszukać za jakąś przystępną

A programik do czytania miałam, Expressivo czy jakoś tak. Do luftu. Głos
monotonny, bez modualcji aktorskiej. Taki automat. I nie wszystko poprawnie
odczytuje. Generalnie nie znoszę, kiedy mi ktoś czyta, bo obcy głos mi
sugeruje emocje obcej osoby - a chcę mieć swoje. Ponadto w każdym
czytającym cos mnie denerwuje - na dłuższą metę mogą to być rzeczy nie do
zniesienia, jak np. szczególna wymowa czy odgłos oddechu itp.
--

Ikselka.

8. Data: 2009-12-13 12:40:49

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:
> Czytnik e-booków:
> http://www.chip.pl/artykuly/technika/2009/12/kto-czy
ta-ksiazki-zyje-podwojnie
> Ale poczekam, aż trochę stanieją...

I będziesz nosić 5 urządzeń z sobą? ;> Ja tam e-booki od dawna czytam na
komórce, tyle że w inwersji - [czarne tło i białe litery], a jak chcesz
mieć teraz coś tańszego to poszukaj odtwarzacza mp4 - np.
http://www.allegro.pl/item849096934_archos_multimedi
alny_odtwarzacz_405_2_gb_silver.html,
telefonu komórkowego z dużym ekranem - np.
http://allegro.pl/item841265700_nowy_sciphone_pb_i92
_mp4_mp3_8gb_dual_sim_k800i_fm.html,
albo wręcz ramkę cyfrową, np.
http://allegro.pl/item839496938_ramka_cyfrowa_8_mp3_
mp4_z_pilotem_zasilacz.html.

Pozdrawiam
Flyer

9. Data: 2009-12-13 12:47:59

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
XL pisze:
> [...]

http://www.allegro.pl/item849096934_archos_multimedi
alny_odtwarzacz_405_2_gb_silver.html,
telefonu komórkowego z dużym ekranem - np.

Nie chcę nikomu podpaść...Napiszę o Tobie:-). Otóż zgodnie z prawami natury,
za rok, albo kilka lat zaczniesz czytać z coraz większej odległości, a tekst
w komórce- bez założonych okularów do czytania- wyda Ci się nieczytelny:-).
Duży odtwarzać, z regulowaną wielkością czcionki? Super. Czytanie w komórce-
ale za to nie trzeba się obciążać czytnikiem? Kiedyś tak- ale już nie
teraz:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

10. Data: 2009-12-13 13:34:22

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> Ci się nieczytelny:-). Duży odtwarzać, z regulowaną wielkością czcionki?
> Super. Czytanie w komórce- ale za to nie trzeba się obciążać czytnikiem?

;) a. biały tekst na czarnym tle jest bardziej kontrastowy i nie męczy
wzroku

b. program, którym generowałem e-booki na komórkę, ma trzy wielkości
czcionki. Obecnie czytam średnią.

:)

Pozdrawiam
Flyer