Wymarzony prezent na Gwiazdkę...

11. Data: 2009-12-13 13:43:16

Temat: Re: Wymarzony prezent na Gwiazdkę...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Dec 2009 13:40:49 +0100, flyer napisał(a):

> [...]
ta-ksiazki-zyje-podwojnie

> I będziesz nosić 5 urządzeń z sobą? ;>

Dwa :-)

> Ja tam e-booki od dawna czytam na
> komórce, tyle że w inwersji - [czarne tło i białe litery],

Dla mnie odpada do długiego czytania: konieczność ciągłego przewijania - za
mały ekran, męczy oczy - za mała czcionka (a jak maxi, to znowuż trzeba co
rusz przewijać, a wtedy z kolei dzieli zdania jak chce i burzy kompozycje
tekstu, co jest nie do zniesienia), brak możliwości zmiany kroju czcionki
na przyjazny dla oka, no i czytanie dłuższy czas białego na czarnym bardzo
osłabia i męczy wzrok.

> a jak chcesz
> mieć teraz coś tańszego to poszukaj odtwarzacza mp4 - np.
> http://www.allegro.pl/item849096934_archos_multimedi
alny_odtwarzacz_405_2_gb_silver.html,
> telefonu komórkowego z dużym ekranem - np.
> http://allegro.pl/item841265700_nowy_sciphone_pb_i92
_mp4_mp3_8gb_dual_sim_k800i_fm.html,

Jak wyżej.

> albo wręcz ramkę cyfrową, np.
> http://allegro.pl/item839496938_ramka_cyfrowa_8_mp3_
mp4_z_pilotem_zasilacz.html.

To mam - stoi w salonie i wyświetla mi zdjęcia moich dzieci, po kolei lub
losowo. Tyle że toto stacjonarne jest, nieergonomiczne - czyli
nieprzystosowane do trzymania w ręce (zwłąszcza tak małej, jak moja), bo
cieżkie i grube, no i nie zmieści mi się w torebce. W ostatnich latach
odeszłam już od dużych nauczycielskich toreb...

--

Ikselka.

12. Data: 2009-12-13 15:00:31

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> wrote in message

> Nie chcę nikomu podpaść...Napiszę o Tobie:-). Otóż zgodnie z prawami
natury,
> za rok, albo kilka lat zaczniesz czytać z coraz większej odległości, a
tekst
> w komórce- bez założonych okularów do czytania- wyda Ci się
nieczytelny:-).

Jest na to tani sposób - kupić lub zrobić sobie przedłużacz do ręki...

13. Data: 2009-12-13 15:05:30

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sender" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

> A czy można ustawić ciemnozielone tło?
> MS

dla Ciebie to nawet i różowe

kiwiko

14. Data: 2009-12-13 15:43:12

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne, całe życie marzyłem o różowym, które koi wzrok.
> A skąd po tylu niewdzięcznościach takie względy?
> MS

a dlaczego już nie: idioto? ;)

kiwiko

15. Data: 2009-12-13 17:40:41

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sender pisze:

> A czy można ustawić ciemnozielone tło?

W shellu generującym e-booki w formacie *.jar jest taka opcja, ale nie
wiem, jak to będzie działać na telefonie. Sprawdź sobie - aplikacja
nazywa się tcbr-2.2.6 [TequilaCat BookReader], a tło zmienia się w
sekcji FONTS/PREVIEW [lewe dolne okienko].

Pozdrawiam
Flyer

16. Data: 2009-12-13 17:54:02

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

flyer pisze:

> [...]
> nazywa się tcbr-2.2.6 [TequilaCat BookReader], a tło zmienia się w
> sekcji FONTS/PREVIEW [lewe dolne okienko].

http://forum.eksiazki.org/software-f24/ebooki-prawie
-od-a-z-poradnik-t1396.html

Hormon męskości :-)
klaps wychowawczy