BABCIA...

1. Data: 2009-12-12 10:17:47

Temat: BABCIA...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... ŚPIEWAŁA MI:

http://www.youtube.com/watch?v=HLhNBkJx4Tc

A także po rumuńsku o Marynice:
http://www.youtube.com/watch?v=_VsXUScg0_c (polska wersja)
po węgiersku:
http://www.youtube.com/watch?v=xEROuevLxp8 (polska wersja)

a prababcia bawiła mnie, małego (umarła gdy byłem w 3 klasie podstawówki)
każąc nadymać policzki, które recytując wierszyk po węgiersku lekko klepała,
aby powietrze wyszło...

2. Data: 2009-12-12 13:44:13

Temat: Re: BABCIA...
Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 11:17, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> każąc nadymać policzki, które recytując wierszyk po węgiersku lekko klepała,

a moja mawiała 'kuly to bude?' albo opowiadała historie o zjawach :|

3. Data: 2009-12-12 14:29:36

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
> [...]
klepała,
> aby powietrze wyszło...

a moja mawiała 'kuly to bude?' albo opowiadała historie o zjawach :|

A to dziadek ze strony matki - część rodziny jego - rodzeństwo
przyrodnie było /jest Łemkami... Często bywałem u nich - na grzybach,
jagodach, trześniach, orzechach laskowych... I perohy z borówek ze
śmietaną... Dziadek urodził się w Pętnej, moja matka w Gładyszowie...

4. Data: 2009-12-12 14:53:25

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 15:29, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
> jagodach, trześniach, orzechach laskowych... I perohy z borówek ze
> śmietaną... Dziadek urodził się w Pętnej, moja matka w Gładyszowie...

zapraszam na jesienią na kraśniaki, koziaki, podgrzybki i prawdziwki,
latem na jagody i poziomki na wschodni
bloki Polski :)***
_____
Izabel

5. Data: 2009-12-12 16:12:29

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
googlegroups.com...
> [...]
> śmietaną... Dziadek urodził się w Pętnej, moja matka w Gładyszowie...

zapraszam na jesienią na kraśniaki, koziaki, podgrzybki i prawdziwki,

Napisz dokładniej gdzie, pod namiot nie bardzo mi się chce... Możesz na
priv, na ten adres.

6. Data: 2009-12-12 17:14:48

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> śmietaną... Dziadek urodził się w Pętnej, moja matka w Gładyszowie...

zapraszam na jesienią na kraśniaki, koziaki, podgrzybki i prawdziwki,

Biłgoraj!

7. Data: 2009-12-12 18:00:30

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Gru, 18:14, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> zapraszam na jesienią na kraśniaki, koziaki, podgrzybki i prawdziwki,
> latem na jagody i poziomki   na wschodni

jakies czysta ;) kilometrów dali ;P ;D
___
Iza

8. Data: 2009-12-12 18:12:51

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iza" <k...@p...onet.pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
> [...]
polskawersja)

> podstawówki)

> zapraszam na jesienią na kraśniaki, koziaki, podgrzybki i prawdziwki,

W górę?

9. Data: 2009-12-12 19:39:46

Od: Zbigniew S <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:

> a prababcia bawiła mnie, małego (umarła gdy byłem w 3 klasie podstawówki)

wielka szkoda,gdyby w 3 klasie podstawowki ciebie wyniesli nogami do
przodu to nie bylo by tych glupawych postow ktore produkujesz

10. Data: 2009-12-12 20:06:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbigniew S" <b...@g...pl> wrote in message

> wielka szkoda,gdyby w 3 klasie podstawowki ciebie wyniesli nogami do
> przodu to nie bylo by tych glupawych postow ktore produkujesz

Nie podlegam twojej weryfikacji.

Qro, przepraszam
czym się różni mózg mężczyzny od mózgu kobiety - wreszcie wiadomo
Pudzian-Nejman
kwantowanie świadomości- nie tylko do Redarta i adamoxxa
Kalendarz