W sprawie kłamstw w filmie "Ida".

111. Data: 2015-02-07 18:37:06

Temat: Re: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-02-06 o 14:26, Trybun pisze:
- pokaż cytowany tekst -
A jak nazwiemy element tegoż tłumu? Może tłumok?

Ewa

Jak niemcy żydów mordowali to buraki przede wszystkim pomagali i to jest w Idzie,
powoli spada łuska z oczu propagandy komunistycznej, jakby prostak był ten dobry,
sami widzicie po Ikselce że zły. Ciekawe kiedy kołdrę Ikselcia żydom odda, którą
ukradła i w nieswojej się gzi. Poważnie buraki nawet kołdry czy poduszki
zamordowanym zabierali i o to tak wyje złodziejstwo jedne, że pokazali jak burak w
nieswojej kołdrze śpi.

112. Data: 2015-02-08 09:46:44

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-06 o 20:41, FEniks pisze:

> A jak nazwiemy element tegoż tłumu? Może tłumok?
>
> Ewa

Jeden z wielu, bardzo wielu.

113. Data: 2015-02-11 12:50:03

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 5 lutego 2015 10:07:40 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
plastycznej (zdjecia) i zadnej petycji ni podpisze

> A treści, przesłania antypolskie były?

a co ma piernik do wiatraka?
w d... mam wszelkie przeslania patriotyczno/narodowo/katolicko/ojczyzniane!
walorem filmu Ida jest zwrocenie uwagi na niewygodna i zapomniana kwestie holokaustu
Zydow, w ktorym dosc znaczna role mieli niektorzy Polacy.
Do tego wysokiej klasy artyzm, co ma potwierdzenie w swiecie, bo film chetnie jest
nagradzany.

114. Data: 2015-02-11 15:06:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2015 03:50:03 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
> walorem filmu Ida jest zwrocenie uwagi na niewygodna i zapomniana kwestie
holokaustu Zydow, w ktorym dosc znaczna role mieli niektorzy Polacy.

Już tego żydowskiego "zwracania uwagi na holocaust" mam dosyć - Polacy
mieli swój "holocaust" za przyczyną Żydów - vide sowiecka wierchuszka
komunistyczna i skutki jej działania, ktore odczuwa Polska do dziś, rzecz
nie do wyrównania.

115. Data: 2015-02-11 15:09:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-11 o 15:06, XL pisze:
>Polacy
> mieli swój "holocaust" za przyczyną Żydów - vide sowiecka wierchuszka
> komunistyczna i skutki jej działania

A i o tym było w "Idzie"...

Ewa

116. Data: 2015-02-11 15:35:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

mieli swój "holocaust" za przyczyną Żydów - vide sowiecka wierchuszka
komunistyczna i skutki jej działania, ktore odczuwa Polska do dziś, rzecz

Oczywiście że do dziś, bo nawet w żydowskiej kołdrze śpisz zagrabionej żydom,
wstrętny buraku.

117. Data: 2015-02-11 23:12:09

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 11 lutego 2015 15:06:47 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
> mieli swój "holocaust" za przyczyną Żydów - vide sowiecka wierchuszka
> komunistyczna i skutki jej działania, ktore odczuwa Polska do dziś, rzecz

a co to ma do fimu Ida? to tak jakby amerykanie nie mieli robic filmow o wojnie
secesyjnej, bo temat nie jest przyjemny. albo francuzi o rewolucji, bo zapach krwi...
co ma piernik do wiatraka, i kogo obchodzi ze jakis babol ma czegosc dosyc. jak masz
dosyc to popusc

118. Data: 2015-02-12 00:14:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 11 Feb 2015 14:12:09 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
co ma piernik do wiatraka, i kogo obchodzi ze jakis babol ma czegosc dosyc. jak masz

A co mnie obchodzi, że kogoś nie obchodzi? - chcesz tak rozmawiać, to
proszę bardzo.

Generalnie: film został DOBRZE oceniony tylko przez okreslony target
odbiorców, właśnie tych,których z zasady NIC nie obchodzi.

119. Data: 2015-02-12 00:23:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
FIlm jest dla inteligentnego odbiorycy, a nie buraka z czarno białym światem, tamci
źli my dobrzy, szczególnie buraki nie były dobre dla żyda. Tak jak teraz ktoś za 10
lat zrobi film o antysemityźmie w internecie i co też protesty że to nie wy,
manipulacja, wy dobrzy wszyscy źli? No film nie spodoba się burakom bo historia nie
jest czarno biała, wszyscy źli tylko polacy dobrzy.

120. Data: 2015-02-12 07:32:05

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 12 lutego 2015 00:14:18 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> [...]
>
> Generalnie: film został DOBRZE oceniony tylko przez okreslony target
> odbiorców, właśnie tych,których z zasady NIC nie obchodzi.

kolejny raz pytam, film widzialas?
mow o filmie a nie ze czegos masz dosyc, albo costam.
prosze o merytoryczna analize, bo bredzic o niczym nie ma sensu.
ustalasz swoj stosunek na podstawie podsunietych ci opini, ktore traktujesz jak
wlasne... to jest wygodnie nosic mozg w cudzym ciele? bo to tak wyglada ze ktos za
ciebie mysli.

W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Człowiek to brzmi dumnie...
Ks. Oko twierdzi że mordowanie jest dobre
Afryka Polska
Chińczyk odkłada 50% zarobków