W sprawie kłamstw w filmie "Ida".

51. Data: 2015-01-29 12:28:05

Temat: Re: W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Już wiadomo o co idzie tym protestującym, bo polacy mają być pikni i cnotliwi a tu
wyszła dupa i to wołowa, bo nie są pikni i cnotliwi.
Film pokazuje skomplikowaną rzeczywistość, ale dla tych co polacy tylko pikni i
cnotliwi to przecież nie do zniesienia.
1. Film nie dostanie oskara za bardzo polski.
2. Aktorzy majstersztyk pokazali.
3. Są polacy ratujący Żydów bezinteresownie.
4. Są polacy co na tym chcą trochę zarobić
5. Są polacy wykorzystujący dla kasy położenie żyda.
To mamy warszawa okupacyjna
6. Na prowincji to głównie buraki co mordują żyda.
7. Są tacy co mordują żyda bo ratowali i boją się że się wyda, ze strachu przed wsią,
donoszą nawzajem , pomawiają w skali tak przerażającej że ratujący ze strachu o
rodziny mordują uratowanych, ale nie wszystkich, bo blondynka przeżyje, bo blondynka.
Złodziejstwo i niuchanie bo żyd to złoto i jak pomówienie że żyda chowasz to zabiją
bo żyd musiał dać ratującym złota.
8. Czas komuny, pokazane że niewielu było w UB żydów ale...
A. Byli tacy co ganiali prawice bo to faszyści i z zemsty za holokaust, czyli żydzi w
UB.
B. Są tacy co ganiają żyda bo inny poglądowo od jego żyda w partii bo poglądy.
C. Polacy ganiają żyda bo znowu poglądy przeciw komunie.
D. Są tacy co myślą że komunizm skończy z rozróżnieniem na żyda i polaka i zapisują
się do parti.
E. Stalinowska prokurator która jest żydówka mści się na prawicy za antysemityzm.

Widzicie życie jest skomplikowane a prostycy protestują bo dlaczego świat nie jest
czarno biały a polacy pikni.

52. Data: 2015-01-29 13:14:53

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 18:25:26 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Tak jasne, w takich kwestiach to bardzo często pomija się obowiązującą
> nomenklaturę w dystrybucji filmów. Tak że i przeciętny kowalski nie
> będzie musiał długo czekać na to aby zobaczyć jakim to złym narodem są
> Polacy.

Dokladnie.
Alfred Hitchcock montował materialy filmowe powstale podczas wizji lokalnych
bezposredno po wyzwoleniu Bergen Belsen. Po tej pracy przerwal wszystkie wczesniej
zaczete produkcje i przez tydzien nie wychodzil z domu. Dzis bylby oczywiscie
oszolomem, bo przeciez DZIS to Niemcy sa tymi pokrzywdzonymi, a Polska wzywana jest
jako oskarzona o holocaust...

http://wyborcza.pl/1,75475,17313776,_Ciemnosci_skryj
a_ziemie___Glosny__film_Hitchcocka_.html

http://wyborcza.pl/1,75477,17324586,Austriacka_gazet
a_wzywa_Polske__by_przyznala_sie_do.html#TRNajCzytSS

53. Data: 2015-01-29 14:31:01

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-29 o 13:14, XL pisze:

> [...]
a_ziemie___Glosny__film_Hitchcocka_.html

> http://wyborcza.pl/1,75477,17324586,Austriacka_gazet
a_wzywa_Polske__by_przyznala_sie_do.html#TRNajCzytSS

No niestety i niektórzy Polacy, chyba złaknieni blasku i fałszywego
uznania, włączaja się w ten nurt przekłamania historii.

54. Data: 2015-01-29 14:31:12

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-27 o 18:30, zdumiony pisze:

> a gdzie można go obejrzeć?

Pewnie tylko z wypożyczalni, albo czekać na powtórkę w TV.

55. Data: 2015-01-29 14:31:43

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-27 o 18:28, Qrczak pisze:

> No. W Wielką Noc puszczą. Zamiast Kewina.

Kevin będzie w drugie święto..;-) To akurat jest pewne.

56. Data: 2015-01-29 14:32:29

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-27 o 18:59, Budzik pisze:

> A to jest po jakiemu?
> Zresztą, ja cię na siłe nawracać nie będę - korzystam z newsów od nastu lat
> i korzystanie z LOLow, ROTFLow itp jest dla mnei tak samo naturalne jak
> powiedzenie czesc.

Nie mam pojęcia, ty mi powiedz. Jak dla mnie to slang wymyślony przez
kogoś kto nie ma co robić, dla odmóżdżonych aby mieli się czym ekscytować.

> Niestosowne?
> Raczysz zartowac...

Tak, czy to za wiele dla ciebie abyś dyskusje ze mną prowadził tylko w
języku polskim?

> A czy ja ci kaze korzystać?
> Według mnie to nawet nie musisz wiedziec co znacza - to czesta postawa
> nazywana "na złosc rodzicom odmroze sobie uszy".

Typ błazna zupełnie mi nie leży. Sorry ale ja nie z tych co to
podchwytują w locie każdy idiotyzm i powtarzają go.

57. Data: 2015-01-29 15:22:17

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2015 14:32:29 +0100, Trybun napisał(a):

> Tak, czy to za wiele dla ciebie abyś dyskusje ze mną prowadził tylko w
> języku polskim?

Hihi.

Z kiwiko byś się najlepiej dogadywał ;)

--
Ppzdrawiam,

58. Data: 2015-01-29 21:59:36

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

> Nie mam pojęcia, ty mi powiedz. Jak dla mnie to slang wymyślony przez
> kogoś kto nie ma co robić, dla odmóżdżonych aby mieli się czym
> ekscytować.

Ale wiesz, ze zdanie "po jakiemu" odnosilo sie do Twojego poprzedniego
tesktu bez ładu i składu.

Co do odmóżdzenia - cóż, wiac brakuje ci wyobraźni...

> Tak, czy to za wiele dla ciebie abyś dyskusje ze mną prowadził tylko
> w języku polskim?

A czy to za wiele la ciebie, abys zamiat sie czepia sprawdził co oznacza
pojedynczy skrotowiec (ktorych specjalnie nie naduzywam...).
Zwlaszcza, ze naleza one do usenetowej nomenklatury.
Netykiety tez ie stosujesz bo listy pisze sie inaczej?

> Typ błazna zupełnie mi nie leży. Sorry ale ja nie z tych co to
> podchwytują w locie każdy idiotyzm i powtarzają go.

Twoj problem.
LOLe dzialaja w wypowiedziach internetowych i nie widze w nich nic złego
czy idiotycznego, jak raczyłes "grzecznie" podsumować.

Widac nie ma sie juz cego czepiac.

59. Data: 2015-01-31 15:18:43

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-29 o 15:22, Fragi pisze:

> Hihi.
>
> Z kiwiko byś się najlepiej dogadywał ;)

Owszem, ale nie tylko z nią. Jest jeszcze sporo innych osób w usenecie z
którymi można autentycznie porozmawiać na poziomie na różne tematy.

60. Data: 2015-01-31 15:19:01

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-01-29 o 21:59, Budzik pisze:
> [...]
> LOLe dzialaja w wypowiedziach internetowych i nie widze w nich nic złego
> czy idiotycznego, jak raczyłes "grzecznie" podsumować.

Przykro mi, ale niestety nie mam nic do dodania do tego co napisałem
powyżej.

W sprawie kłamstw w filmie "Ida".
Człowiek to brzmi dumnie...
Ks. Oko twierdzi że mordowanie jest dobre
Afryka Polska
Chińczyk odkłada 50% zarobków