Re: WAPARK - odpowiedź

Data: 2001-05-18 21:51:26
Temat: Re: WAPARK - odpowiedź
Od: "JC" <J...@t...de>

"Leszek M." <l...@w...com.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:9e0408$581$1@news.tpi.pl...

Witam:-)

> Ja pytałem - wiele miesięcy temu - i nie Waparku, bo on tutaj nie ma mocy
> decyzyjnych, a właśnie władz Warszawy. Niestety - mimo dosłownie walki o
> prawo ON do parkowania bezpłatnego w dowolnym miejscu (jedna z moich
> znajomych była radną w gminie centrum, kobieta bardzo przebojowa i
naprawdę
> bardzo mocno zabiegała o uchwalenie takiego prawa) sprawa nie przeszła,
> właściwie nikt nie potrafił powiedzieć dlaczego. No i mamy to co mamy.
:-(((

Takie podejście do sprawy, jeśli chodzi o parkowanie ON na innych miejscach
poza kopertą, jest końcem logiki przy praktycznym rozwiązywaniu tego
problemu.
Dla przykładu podam, że jeżeli np. na parkowisku przed stadionem będą 2
koperty
a na stadionie ważny mecz to tylko tylu ON dane będzie prawo do skorzystania
z przysługujących im praw. Pozostałe, chcące też obejrzeć ten mecz będą
traktowane przez zaistniałą sytuację gorzej - brak więcej kopert - i
zmuszone
do zapłacenia z powodu parkowania na miejscach bez kopert.
Zabezpieczając więc na jednym parkowisku tylko jedną kopertę dla ON,
załatwia
się niby problem a tak naprawdę, minimalizuje się prawo ON do bezpłatnego
parkowania tych osób wymagając od nich płacenie na innych miejscach - bez
kopert dla ON. Logika to tu właściwie jest - kasiarzy.

> /.../
Polski

> Niestesty - następuje tu jak się zdaje olewanie do kwadratu. Tzn. TV i
inne
> media olewają ten problem (patrz moje interwencje w gazetach na które
dotąd
> nikt się nie odezwał), a jeśli już się ktoś zainteresuje - to wypowiedzi w
> mediach są olewane przez rządzących.

No cóż, trzeba stworzyć Prwo Osób Niepełnosprawnych a za olewanie prawa
jest sąd.
Mam nadzieję, że przy szerokim już olewaniu wszystkiego sąd jeszcze
prawa nie olewa;-)

> [...]
> ON "zagranicznych". A może podejść do sprawy inaczej - może zainteresować
> np. jakieś zagraniczne a znaczące gazety, które by wysmarowały w
> zagranicznej prasie artykuł na ten temat, że w środku Europy jest kraj,
> który w taki sposób w STOLICY (i nie tylko) dyskryminuje ON, że to wstyd
na
> całą Europę, niezgodne z normami UE i w tym stylu. Chodzi o to, żeby ich
> zwyczajnie zawstydzić - że władze Warszawy przynoszą wstyd miastu poza
> granicami kraju. Może to by zadziałało, bo krajowymi wypowiedziami prasy

Wiesz Leszku należę do ludzi którzy życzą krajowi powodzenia i w myśl tego
powodzenia
chętnie robię co w mojej mocy. Myślę, że najpierw należy wykorzystać
wszystkie możliwości
w kraju. Jeśli o tę sprawę chodzi to nie wykorzystaliśmy jeszcze wszystkiego
aby
posuwać się do takich rozwiązań. To ostateczne rozwiązanie i zawsze możliwe.

> On zdaje się w ogóle mało wie, jeśli wie cokolwiek. Stawiam piwo każdemu,
> kto wymieni trzy konkretne, poważne problemy dotyczące ON - jakimi od
> początku swojego istnienia zajął się urząd rzecznika praw ON.

Ja stawiam drugie;-)

pozdr. - Józek